به‌روزرسانی بعدی PUBG Mobile در ژانویه 2022

به‌روزرسانی بعدی PUBG Mobile در ژانویه 2022

به‌روزرسانی بعدی PUBG Mobile، BGMI به زودی!

تاریخ، ویژگی ها، لینک دانلود و… را در این مقاله ببینید.

به روز رسانی PUBG Mobile و BGMI نسخه 1.8 در ژانویه 2022 به صفحه نمایش های بازی شما می رسد. می توانید فایل های بتا آن را دانلود کنید.

Krafton PUBG Mobile را توسعه داده و نسخه هندی آن BGMI (Battlegrounds Mobile India) طرفداران زیادی در جامعه گیمرها در سراسر جهان دارد. از زمان عرضه، محبوبیت عناوین بتل رویال هرگز متوقف نشد و بسیاری از ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید برای گیمرها عرضه شده است. و تا آنجا که به‌روزرسانی‌ها پیش می‌رود، دوستداران PUBG مشتاقانه منتظر به‌روزرسانی بعدی در بازی‌های مورد علاقه‌شان بودند. در حال حاضر بازیکنان دارای نسخه BGMI و PUBG Mobile 1.7 هستند. بازیکنان انتظار دارند نسخه بعدی 1.8 را دریافت کنند که ممکن است به زودی در ژانویه 2022 ارائه شود. آنچه تاکنون درباره به‌روزرسانی‌های آینده PUBG Mobile و BGMI می‌دانیم، در اینجا آمده است.

نسخه بتا BGMI و PUBG Mobile 1.8: ویژگی‌های مورد انتظار

تم جدید

شما باید منتظر یک حالت جدید زمستانی و لابی زمستانی باشید، جایی که گیمرها می توانند در قلعه های باد بازی کنند یا در برف موج سواری کنند! به طور کلی، یک حالت تم کامل زمستانی بازی را منحصربفرد می‌کند. البته، PUBG Mobile قبلاً تم Mythic Winter را در کریسمس هدیه داده است، جایی که همه چیز را زیر برف خواهید گرفت.

دیگر تقلب نداریم!

در میان افزایش تعداد موارد گزارش شده تقلب در PUBG Mobile و BGMI، مطمئناً به‌روزرسانی جدید به یک به‌روزرسانی ضد تقلب بهتر مجهز می‌شود.

حالت Vikendi 2.0 (امیدوارانه)

Vikendi 2.0 یکی از مورد انتظارترین ارتقاها در بین بازیکنان است، با این حال، توسعه دهندگان هنوز این به روز رسانی را منتشر نکرده اند. Vikendi 2.0 نسخه اصلاح شده نقشه کلاسیک Vikendi خواهد بود که تغییرات عمده ای در طراحی، بافت و ساختار نقشه دارد.

نحوه دانلود نسخه بتا BGMI و PUBG Mobile 1.8

نسخه بتای BGMI 1.8 اکنون برای دانلود در دسترس است و بازیکنان می توانند از آن برای مشاهده اولیه جدیدترین نسخه بازی استفاده کنند. بازیکنان ممکن است منتظر همه ویژگی های جدیدی باشند که در نسخه بعدی BGMI در دسترس خواهند بود. در نسخه بتا BGMI و PUBG Mobile، نیازی به کد دعوت نیست، یعنی می توانید آن را مستقیما دانلود کنید. در اینجا لینک های مستقیم برای دانلود فایل APK+OBB نسخه بتا BGMI 1.8 و نسخه بتا PUBG Mobile 1.8 وجود دارد.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
1 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت