به‌روزرسانی جدید PUBG New State

به‌روزرسانی جدید PUBG New State

به‌روزرسانی دسامبر PUBG New State: تغییرات متعدد در به‌روزرسانی دسامبر PUBG New State با اتومبیل‌ها، سلاح‌های جدید و.. وجود دارد.

 

به‌روزرسانی دسامبر جدید PUBG منتشر شد، جزئیات را بررسی کنیم:

 

ایالت جدید پابجی

انتظار به پایان رسید. در اینجا به روز رسانی دسامبر بازی Pubji New State ارائه می شود. این آخرین به روز رسانی قرار است تغییرات متعددی داشته باشد و محتوای جدیدی راه اندازی شود. کرافتون گفت این به روز رسانی در وصله دسامبر و نسخه پایدار 9 دسامبر در دسترس خواهد بود. آخرین به روز رسانی قرار است با اضافه شدن چندین سلاح جدید، ماشین و موارد دیگر، تعدادی از مشکلات را برای گیمرها حل کند. با این حال، هیچ چیز جدیدی در مورد نقشه و حالت گیم پلی وجود ندارد.

پچ 9 دسامبر قرار است برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر شود. کاربران این آپدیت را کاملا رایگان دریافت خواهند کرد. بازیکنان Pubji New State که علاقه مند به دریافت این آپدیت، یعنی Fix هستند، باید آپدیت زنده بازی را در Play Store (اندروید) و App Store (iPhone) بررسی کنند. پس از آن آنها به روز رسانی را از آنجا دریافت می کنند. اما به یک شبکه وای فای قوی نیاز دارد. زیرا حجم دانلود این پچ همیشه بسیار بزرگ است.

 

در آپدیت دسامبر Pubg New State چه چیزهایی جدید است؟

سلاح های جدید:

  1. تفنگ تهاجمی L85A3: حداکثر آسیب را به تمام تفنگ های تهاجمی 5.56 وارد می کند. از اواسط قادر به انجام آتش نشانان دوربرد خواهد بود. با این حال، میزان آتش سوزی بسیار پایین است که در ارنجال و تروا یافت می شود.
  2.  M416 [C2] Long Barrel: این وسیله جانبی می تواند دوباره آسیب را افزایش دهد، اما همچنین می تواند فراخوانی عمودی را در M416 افزایش دهد. این پیوست می‌تواند شکاف پیچ و خم M416 را غیرفعال کند و فقط یک بار در هر مسابقه قابل تنظیم است.
  3.  بشکه 5.56 میلی متری SLR [C2]: شلیک می تواند دقت را افزایش دهد اما در مقایسه با بشکه 7.62 میلی متری آسیب را بسیار کاهش می دهد.

ماشین جدید:

– الکترون: مینی بوس 6 نفره که دوام بیشتری نسبت به خودروهای دیگر دارد. شما می توانید در حالی که در ماشین هستید صندلی ها را عوض کنید. این می تواند حتی در هنگام تعویض صندلی با یک تیم کامل در حالی که در ماشین هستید، صدق کند. این فقط در مورد تروی و زمین های تمرینی صدق می کند.

– Mesta: یک خودروی اسپورت کلاسیک 2 نفره، با قابلیت شتاب گیری در سرعت های بالا. مستار دارای دو مدل استاندارد و باز است. این خودرو در هر سه حالت ارنجال، تروی و زمین تمرین قابل مشاهده است.

پاس Survivor جلد 2

شخصیت اصلی این فصل در جریان Dream Runners Fiction است. شما باید ماموریت داستان را برای جمع آوری هر یک از لباس های بلا پاک کنید. همچنین برای پاس‌های ممتاز، جوایز سطح ارتقا یافته دریافت خواهید کرد. همچنین Vehicle Skin، شخصیت های دیگر و تمام مبارزانی که می توانند به Level 48 Premium Pass برسند نیز 1500 NC دریافت خواهند کرد. BP Chest نیز این بازی را به عنوان جایزه پاس رایگان اضافه کرده است.

رفع نقص:

– رفع چندین مورد قبلاً برای ویژگی های حمل و نقل خودرو ارسال شده است.
– کرافتون همچنین منطقه تخم ریزی را برای نقشه ایستگاه مرگ تعیین کرده است. به این ترتیب یافتن پایگاه های دشمن آسان تر می شود.
– این پچ همچنین برخی به روز رسانی های کیفیت زندگی را از Troy Map ارائه می دهد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت