حرفه ای شدن در بازی Cod:mobile

در حال بارگذاری ویدئو ...

حرفه ای شدن در بازی کالاف دیوتی موبایل نکاتی دارد که در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم. نکاتی که با توجه کردن به آن ها تا حد زیادی میتوانید سطح بازی خود را ارتقا دهید. 

1- همیشه حرکت کنید

در این بازی پنهان شدن زیاد کاربرد ندارد چون لباس شما چراغ های قرمزی دارد که تا حد زیادی جای شما را لو میدهد. همچنین UAV جای شما شما را در نقشه لو میدهد پس شما عملا نمیتوانید از دست دشمنان پنهان شوید. به جای اینکار به یاد داشته باشید که تا جایی که میتوانید حرکت کنید که دشمنان نتوانند شما رو به راحتی مورد هدف قرار دهند.

2- با scorestrike ها اشنا شوید

در بازی قابلیتی وجود دارد که شما بعد از کشتن چندین دشمن میتوانید از آن ها استفاده کنید. به یاد داشته باشید که این کار باعث میشود شما به راحتی از قابلیت های آن ها بدون اینکه گیج شوید استفاده کنید. هر کدام از این قابلیت ها به شما اجازه میدهند که دشمن خود را به نوعی از بین ببرید پس حتما از آن ها استفاده کنید.

3- از نبردهای اول کار خودداری کنید

اگر بتل رویال بازی میکنید سعی کنید که از نبرد های ابتدای کار خودداری کنید. در ابتدای بازی شما هیچ اسلحه یا تجهیزات خوبی همراه خود ندارید پس سعی کنید همانند افراد حرفه ای که از نبرد های ابتدای کار خودداری کنید. سعی کنید وقت ابتدای بازی خود را به جمع کردن تجهیزات بپردازید تا بتوانید در اخر بازی با دشمنان خود به نبرد بپردازید.

4- به تیرهای خود توجه کنید

همیشه به مقدار باقی مانده تیر های خود توجه کنید. خیلی وقت ها پیش می آید که شما وارد درگیری ای میشوید و میبینید که تیر کافی برای پیروزی در آن نبرد ندارید. همیشه بعد از درگیری ها به یاد داشته باشید که خشاب خود را پر کنید تا بتوانید در نبردهای بعدی پیروز شوید.

نحوه کیل گرفتن در بازی فورتنایت را از اینجا میتوانید بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت