حرفه ای شو (جمع آوری جم فری‌فایر)

جمع آوری جم و امتیاز گیری برای حرفه‌ای شدن در بازی فری‌فایر

 

جمع آوری جم و امتیاز بازی یکی از ترفندهای حرفه‌ای شدن در بازی فری‌فایر است. نکته‌ای که در فری فایر مورد بررسی قرار می‌گیرد این است که گرفتن الماس در هر بازی یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود؛ از این جهت در بازی فری‌فایر نیز شما باید به عنوان یک گیمر سعی کنید تا الماس‌های زیادی را جمع آوری کنید.

 

برای خرید جم فری‌فایر کلیک کنید
           برای خرید جم فری فایر کلیک کنید

 

تجربه کسب کنید و تنها راه آن هم مبارزه به تعداد دفعات بالا است. یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می‌کند تا امتیاز گیری را در فری‌فایر افزایش دهید و به یک گیمر حرفه‌ای در بازی تبدیل شوید این است که بازی را با چند نفر اجرا کنید. از این رو به قسمت بازی گروهی مراجعه کنید و تجربه خودتان از بازی را بالا ببرید.

بازیکنان چندین راه برای بدست آوردن جم و الماس در بازی فری‌فایر دارند که معمول ترین و بهترین روش برای آن پرداختن پول است. گیمر می تواند در ازای پرداخت پول هر مقدار جم که می خواهد را تهیه کند. برای خرید می توان از کارت الماس استفاده کرد که آن هم می تواند خریداری شود یا در طول بازی به صورت بازی جمع آوری گردد.

روش بعدی گرفتن جم در بازی فری‌فایر

روش بعدی به دست آوردن جم بازی فری‌فایر استفاده از کد ها می‌باشد که ممکن است زیاد برای گیمرها معمول نباشد. این کدها معمولا برای مکان های خاصی ارائه می‌شوند و بازیکن می تواند با تغییر سرور خود از آنها استفاده کند. البته استفاده از سرورها کار سختی می‌باشد و گیمرهای مبتدی قادر به این کار نخواهند بود.

برای گرفتن جم در بازی فری‌فایر استفاده از اپلیکیشن ها می‌باشد که البته کمتر از آنها استفاده می شود و توصیه نمی شود چرا که روند پرداخت آنها بسیار طولانی خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که این اپلیکیشن ها به بازیکنی ۲۰ سکه یا جم بدهند این شرط را برای آنان قرار می دهند که تا ۵۰۰۰۰۰ سکه کسب نکنند نمی توانند از آن ۲۰ سکه استفاده کنند. تعدادی از اپلیکیشن ها نیز برای گیم سطح تعیین می کنند و تا به آن سطح مورد نظر نرسند به آنها جم نمی‌دهد. بازیکنان در این روش مجبور هستند که از برنامه های مختلفی بر روی گوشی خود استفاده کنند که ممکن است امنیت بالایی نداشته باشند.

و اما روش آخر

در روش چهارم بازیکن می‌تواند از برنامه های هک استفاده کند که البته مقدار جم کمتری به گیمر می دهد و ریسک بالاتری دارد همچنین به بازیکن هشدار می دهد که استفاده از این برنامه ها می تواند مجازات مختلفی برای بازیکن به همراه داشته باشد. در این روش ممکن است حتی حساب بازیکن برای همیشه قفل شود!

 

 

پابجی پی همراه شما در مسیر حرفه ای شدن….

اعتماد شما افتخار و محبوبیت ما

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت