پابجی رایگان شد!

رایگان شدن بازی پابجی برای یک هفته همراه با تغییر جزئی در نام این بازی

 

رایگان شدن بازی پابجی در این مقطع مهر تاییدی بر شایعاتی است که قبلا این بازی را احاطه کرده بودند. بازی PUBG برای یک هفته رایگان خواهد بود و نام آن نیز تغییر خواهد کرد.

به گفته‌ی یکی از منابع، پابجی به‌صورت موقتی آخر همین ماه رایگان خواهد شد. این بازی از 10 اوت تا 16 اوت رایگان خواهد بود (19 تا 25 مرداد). همچنین محتوایی از گروه کره ای بلک پینک در این نسخه از بازی گنجانده شده است.

رایگان شدن بازی با چیزی که قبل تر به بیرون درز کرده بود نیز همخوانی دارد. ماه گذشته، فردی ادعا کرد در این ماه پابجی به صورت موقت رایگان خواهد شد. این کار برای سنجش میزان علاقه‌مندی بازیکنان برای تبدیل همیشگی پابجی به یک بازی رایگان بوده است. این تایید رایگان شدن بازی به طور رسمی دقیق و درست بودن شایعات گذشته را نشان می‌دهد.

 

به جز این موارد، همانطور که ذکر شد نام بازی پابجی تغییری جزئی خواهد داشت. نام جدید بازی Playerunknown’s Battlegrounds نیز به PUBG:Battlegrounds تغییر خواهد یافت. که در واقع نام کامل این بازی رسما Playerunknown’s Battlegrounds: Battlegrounds خواهد بود.  اما خب این تغییر نام چندان تغییری در شکلی که کاربران قبل تر از نام این بازی استفاده می‌کردند نخواهد داد. قبلا به این بازی پابجی گفته می‌شد و حتی با همین تغییر نام نیز به آن پابجی گفته خواهد شد.

بازی پابجی برای یک هفته رایگان خواهد بود
بازی پابجی برای یک هفته رایگان خواهد بود

با یک نقشه جدید پابجی ماه گذشته بسیار گسترده تر شد. این نقشه ابعاد 8 کیلومتر در 8 کیلومتر داشته و به بازیکنان تا چند سال آتی تجربه محیطی وسیع برای ماجراجویی را خواهد داد.

سال آینده با عرضه Callisto Protocol که یک بازی ترسناک تعبیه شده در دنیای PUBG خواهد بود، پابجی یک توسعه متفاوتی را در بازی تجربه خواهد کرد. در این پروتکل، سربازانی از بازی Dead Space نیز مشاهده خواهند شد.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت