استالوارت اسپورتس قهرمان مسابقات قهرمانی آسیای جنوبی PMPL 2022 شد.

استالوارت اسپورتس قهرمان مسابقات قهرمانی آسیای جنوبی PMPL 2022 شد.
استالوارت اسپورتس از مغولستان قهرمان مسابقات قهرمانی آسیای جنوبی PUBG Mobile Pro League (PMPL) در سال 2022 شد. در مجموع 24 مسابقه در طول این رویداد چهار روزه (از 19 تا 22 می) برگزار شد و در این مسابقات 16 تیم برتر آسیای جنوبی حضور داشتند.

مروری بر مسابقات قهرمانی آسیای جنوبی PMPL 2022

استالوارت اسپورتس در روز اول فینال ها تسلط خود را آغاز کرد و این شتاب را تا بازی پایانی حفظ کرد. این تیم تنها تیمی بود که از مرز 300 امتیاز عبور کرد و در مجموع 323 امتیاز با 157 کشتن به دست آورد. Trained to Kill گیم پلی ثابتی را به نمایش گذاشت و با 273 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

 

تیم فصلی JyanMaara Esports با 258 امتیاز به مقام سوم دست یافت. این تیم پنج وعده شام ​​مرغ گرفت تا بازی ها را روی سکو به پایان برساند. i8 Esports که به عنوان افتخار پاکستان نیز شناخته می شود با 228 امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

SEAL Esports، دیگر تیم مغولستانی، از سبک گیم پلی تهاجمی استفاده کرد و رتبه پنجم را به دست آورد. DRS Gaming رتبه ششم را به خود اختصاص داد.

IHC Esports (قبلاً Zeus Esports ) بهترین فصل را نداشت. آنها نتوانستند تأثیر زیادی بگذارند و مجبور شدند به رتبه هفتم بسنده کنند.

قهرمانان PMPL Spring Pakistan 52xRage عملکرد متوسطی در مسابقات قهرمانی داشتند و در جایگاه دهم قرار گرفتند.

 

Skylightz Gaming مورد علاقه طرفداران نیز عملکرد خوبی نداشت و با 176 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. Deadeyes Guys نایب قهرمان PMPL SA خود را در رتبه نهم یافتند و FreeStyle در رتبه چهاردهم قرار گرفت. تیم TUF با 88 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.


توزیع جوایز قهرمانی SA 2022

برنده، استالوارت اسپورت، 40 هزار دلار از 150 هزار دلار پیشنهادی را به خانه برد. Trained to Kill جایزه 28 هزار دلاری دریافت کرد. JyanMaara Esports (رتبه سوم) 18 هزار دلار دریافت کرد، در حالی که i8 Esports 10 هزار دلار دریافت کرد.

این رویداد با موفقیت به پایان رسید و اکنون جالب است که ببینیم کدام تیم به مسابقات جهانی دعوت 2022 دعوت می شود. PMWI 2022 یک تورنمنت جهانی میان فصل است و Tencent اطلاعات بیشتری در مورد آن در ماه ژوئن فاش خواهد کرد.

در طول چند سال گذشته، منطقه جنوب آسیا پس از شرکت فعال در ورزش‌های الکترونیکی نامی برای خود دست و پا کرده است. این منطقه همچنین به خاطر طرفداران وفادار و پرشور خود شناخته شده است.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت