استفاده از شکلک های جدید در PUBG Mobile Lite 

استفاده از شکلک های جدید در PUBG Mobile Lite 

شکلک های PUBG Mobile Lite: چگونه در بازی به راحتی شکلک های جدید دریافت کنیم (2022)

PUBG Mobile Lite که برای پاسخگویی به نیازهای گیمرها در دستگاه‌های ارزان قیمت توسعه و عرضه شده است، به آرامی و به تدریج خود را به عنوان یکی از عناوین پیشرو بتل رویال در بازار بازی‌های موبایلی در سراسر جهان تثبیت کرده است.

با میلیون‌ها بازیکنی که از بازی لذت می‌برند، Tencent Games آیتم‌های مختلفی را برای ارتقای تجربه بازی کاربران خود معرفی کرده است.

Emote یک آیتم محبوب درون بازی است که هدف آن ترکیب عنصر سرگرمی در یک بازی جدی بتل رویال است. بازیکنان تمایل دارند بعد از یک کلاچ موفق یا برای لذت صرف از شکلک ها استفاده کنند.


راه‌های مختلفی که بازیکنان PUBG Mobile Lite می‌توانند برای دریافت احساسات جدید دنبال کنند، چیست؟

1) گذرنامه برنده ماهانه

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دریافت احساسات جدید در PUBG Mobile Lite، خرید Battle Pass است (ارتقای Elite برای 280 سال قبل از میلاد و Elite Upgrade Plus برای 800 سال قبل از میلاد). سیستم جدید بازی هر ماه شاهد معرفی Winner Pass بوده که از هنجار قبلی یعنی داشتن یک WP به مدت دو ماه فاصله گرفته است.

هر Winner Pass حاوی یک احساس جدید در سطح 1 است. این را می توان در Winner Pass فصل 35 نیز مشاهده کرد.


2) باز شدن جعبه

بازیکنانی که سعی می‌کنند در نسخه Lite بازی، احساسات جدید دریافت کنند، می‌توانند شانس خود را در باز کردن جعبه امتحان کنند. توسعه‌دهندگان بازی جعبه‌های مختلفی مانند جعبه لباس‌های برتر، جعبه سلاح گرم، جعبه لباس، جعبه برتر PUBG، جعبه PUBG و جعبه سرباز را گنجانده‌اند.

این جعبه‌ها لباس‌های اسطوره‌ای را با احساسات جدید و منحصر به فرد همراهی می‌کنند. با این حال، از آنجایی که آیتم‌های اسطوره‌ای کمیاب هستند و دستیابی به آن‌ها سخت است، بازیکنان ممکن است مجبور شوند از تعداد زیادی کوپن جعبه یا BC برای اضافه کردن احساس جدید به موجودی خود استفاده کنند.


3) رویدادها

هر از چند گاهی چندین رویداد در بازی ظاهر می شود که به بازیکنان جوایز جدیدی ارائه می کند. در حالی که برخی رویدادها به جشنواره ها و همکاری های مختلف مربوط می شوند، برخی دیگر به موضوع خاص مربوط می شوند.

در میان جوایز متفاوتی که این رویدادها ارائه می‌کنند، احساسات مورد علاقه بازیکنان هستند. آنها باید ماموریت های مخصوص رویداد را برای جمع آوری توکن ها انجام دهند که سپس برای بدست آوردن احساسات جدید در بازی رد و بدل می شوند.


4) شخصیت ها

توسعه دهندگان PUBG Mobile Lite علاوه بر شخصیت های عمومی موجود در عنوان Battle Royale، یک شخصیت ویژه به نام Victor را معرفی کرده اند. این شخصیت لباس های متفاوت و احساسات منحصر به فرد خود را دارد. بازیکنانی که ویکتور را در اختیار دارند می توانند در میدان های نبرد قدم بزنند و از احساسات خاص او برای تفریح ​​در طول مسابقات استفاده کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت