اسنایپر کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

اسنایپر در بازی های مختلف یکی از محبوب ترین سبک های بازی است. در این سبک شما باید از دور حریفان را با تیراندازی دقیق از پا در بیاورید و آن ها را بکشید. این سبک نکات بسیار ریزی دارد که در برای حرفه ای شدن باید به آن ها دقت کنید. در این مقاله قصد داریم تا مهم ترین و بهترین نکات برای تبدیل شدن به یک اسنایپر حرفه ای را برای شما بگوییم.

برای تبدیل شدن به یک اسنایپر حرفه ای سعی کنید مود فیری فور آل (free for all) را بازی کنید. در این مود تمامی پلیرهای حاضر در بازی دشمن شما هستنند و شما بعد از کشتن یک نفر باید حواستان باشد که بلافاصله زاویه دید خود را تغییر دهید و دشمنان را مورد هدف قرار دهید. در این مود رفلکس یا همان واکنش شما به شدت قوی میشود و شما در بازی عادی بسیار هشیار خواهید بود.

وقتی شما یک اسنایپر هستید و به طرف یک دشمن شلیک کرده اید سر جای خود نایستید بلکه باید بلافاصله بعد از اینکه تیراندازی کردید پشت یک دیوار یا یک ماشین سنگر بگیرید و بعد از اینکه تفنگ شما دوباره آماده تیراندازی شد میتوانید دنبال موقعیت جدید برای تیراندازی باشید. با این کار شما به راحتی می توانید اسکوراستریک خود را حفظ کنید و از قابلیت های متنوع آن استفاده کنید.

یک اسنایپر حرفه ای برای اینکه بتواند بازی های متنوع را ببرد باید جای دشمنان را حدس بزند. همانطور که در ویدیو مشاهده میکنید شما باید با حدس زدن مکانی که دشمن به آن سمت می رود آن جا را هدف قرار داده و دشمن را بلافاصله بکشید.

از هیپ فایر استفاده کنید. بسیاری از بازیکنان برای اینکه راحت تر بتوانند بازی کنند از هیپ فایر استفاده نمیکنند. اما استفاده کردن از این روش تاثیر بسیار زیادی بر روی نحوه بازی شما و بالا رفتن سرعت عمل شما دارد.

البته اگر اسنایپر هستید همیشه یک اسلحه دوم مناسب داشته باشید تا در صورتی که دشمن به سمت شما یورش برد بتوانید از خودتان دفاع کنید.

شما میتوانید از اینجا درباره نحوه دابل اسنایپ در بازی فیری فایر بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت