چگونه یک اسنایپر پرو شویم

در حال بارگذاری ویدئو ...

استفاده از اسنایپر هنوز هم یکی از سخت ترین کارهای پابجی است. به نظر من اسنایپ کردن یک هنر است و کار هر کسی نیست اما نگران نباشید چون در این مقاله میخواهیم به شما یاد بدهیم تا مهارت خود در اسنایپ کردن را تقویت کنید.

1-مکان فرود مناسب

اگر میخواهید یک اسنایپر خوب شوید اولین کار این است که یکی پیدا کنید برای همین باید در یک منطقه نسبتا امن فرود بیایید که در این پست توضیح دادیم. چون پیدا کردن تجهیزات مناسب برای اسنایپر چندان راحت نیست.

معمولا مناطق نظامی بهترین منطقه برای پیدا کردن kar98k , M24, AWM و دوربین های با برد بالا هستند اما این مناطق کمی شلوغ هستند پس باید مواظب حملات دیگر بازیکنان باشید.

2- به airdrop ها توجه کنید

معمولا بازیکنان به سمت جعبه ها میروند تا لوت موجود در آن ها را بدست آورند. شما میتوانید از این موقعیت ها استفاده کنید و آن ها را از راه دور بکشید . اما حواستان به پشت سرتان باشد چون مطمعنا نمیخواهید که از پشت سر کشته شوید.

3- یک اسناپیر بدون تجهیزات بی ارزش است

یک اسنایپر تنها وقتی ارزش دارد که تجهیزات مناسب روی آن نصب شده باشد در غیر این صورت فقط یک بار اضافی است. استفاده از یک دوربین 8x به شما این امکان را میدهد تا از فاصله بسیار دور بتوانید دشمنان را هدف قرار دهید ولی دید شما را کم میکند در عوض دوربین با رنج کمتر به شما اجازه میدهد محدوده بیشتری را ببینید ولی هدف گیری سخت تر خواهد بود.

همچنین شما باید از خفه کن برای ثبات بیشتر اسلحه استفاده کنید تا هدف گیری راحت تر باشد.

4-موقعیت یابی بی نقض

پیدا کردن یک موقعیت مناسب یک بخش کلیدی از اسنایپر حرفه ای بودن در بازی پابجی است.برای اینکه یک دید وسیع تر نسبت به نقشه داشته باشین باید یک مکان که سطح بالاتری قرار داره رو پیدا کنید.معمولا تپه ها برج نگهبانی و پشت بام ساختمان ها مکان مناسبی برای اسنایپ کردن هستند.

موقعیت بدن هم همچنان برای یک اسنایپر مهم است.اکثر مردم فکر میکنند که خوابیدن موقع اسنایپ کردن بهترین حالت هست ولی در این حالت شما توانایی تکان خوردن را ندارید.در اسنایپ کردن حالت نشسته بهترین حالت را دارد چرا که شما میتوانید به صورت آزادانه حرکت کنید.

5-پیدا کردن دشمنان

اگر می خواهید یک اسنایپر حرفه در پابجی شوید اول باید بتوانید دشمنان خودتون رو پیدا کنید.شما برای پیدا کردن دشمن میتونید اسلحه رو با یک اسلحه دیگر که به عنوان مثال دوربین 3X داره سوییچ کنید.چون دوربین شما مکان بیشتری رو پوشش میده پیدا کردن دشمنان راحت تر میشه.وقتی دشمن رو پیدا کردید اسلحه رو دوباره سوییچ کنید و دشمن رو با اسنایپر دقیق تر بزنید.

6-تنظیم افت تیر

تنظیم افت تیر یکی از مهم ترین بخش اسنایپر بودن است .تیر شما تا به هدف بخورد یک مقدار افت میکند که بسته به فاصله متغیر است.اگر شما نمی دانید که تیر شما تا چه اندازه افت میکند تیر شما بلا استثناء خطا میرود.علاوه بر اندازه گیری افت تیر شما باید مدت زمانه که تیر شما به هدف میرسد را نیز اندازه گیری کنید.اگر هدف شما در حال حرکت باشد شما باید نسبت به فاصله شما با هدف جلوتر از سمتی که هدف در حال حرکت است تیر اندازی کنید.

7-همیشه در حال حرکت باشید

اگر شما هنگام اسنایپ کردن در یک مکان بایستید به دشمنتان این فرصت را میدهید که شما را پیدا کند.پس همیشه در حال حرکت باشید.

8-استتار کنید

پیدا کردن یه گیلی سوت آسان نیست ولی اگر شما موفق شدید یکی رو پیدا کنید دیگه نیاز نیست که نگران باشید دشمن شما رو پیدا کنه.شما وقتی در بوته ای مخفی بشید قبل از این که دشمن شما رو ببینه با یکی از تیر های شما مرده است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3 (2 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت