اپدیت 1.0 پابجی : تمام چیزهایی که باید بدانید

در حال بارگذاری ویدئو ...

پابجی شاید روی نسخه های pc و کنسول بدلیل بتل رویال های جذاب تر و جدید تر با کاهش بازیکن روبرو شده باشه ولی نسخه موبایل این بازی هنوز یکی از محبوب ترین و پر بازیکن ترین بازی های روی کره زمین برای موبایل هست.و در حال حاضر این بازی داره آپدیت جدید خودشو رونمایی میکنه که  در اون آپدیت میخواد یک مپ بازسازی و قابلییت های جدیدی رو به بازی اضافه کنه که این بازی رو حتی از قبلش هم بهترمی کنه.همچنین این بازی قراره فصل صفر تورنومنت های حرفه خودش رو با این اپدیت شروع کنه. در ادامه با ما باشید تا این اخبار و جزعیات آپدیت رو به صورت دقیق تر برسی کنیم. PUBG به طور رسمی انتشار نسخه دوم مپ ارنگل  (Erangel 2.0)را تائید کرد. این مپ مورد انتظارترین بخش اپدیت جدید Beta 1.0 خواهد بود.

پابجی در سرور دیسکورد خود اعلام کرد که بازسازی شده این مپ را در اپدیت جدید خود منتشر خواهد کرد. این مپ ابتدا در تاریخ 17 ژوئن در چین منتشر شد وقرار است در تاریخ 11 سپتامبر به صورت عمومی برای تمامی پلیرهای جهان منتشر شود. همچنین در اپدیت جدید شاهد تغییرات خارق العاده ای در گرافیک بازی خواهیم بود.ظاهر کاراکتر و کیفیت نورپردازی به طور چشمگیری بهبود پیدا کرده . نحوه فرود کاراکتر تغییر کرده و به واقعیت بسیار نزدیکتر شده. در زمان تیراندازی هم شاهد بهبود کیفیت تصویر و افکت ها زمان تیراندازی خواهید بود.

لابی بازی دست خوش تغییرات زیادی شده و به سه بخش  SOCIAL,GAME,STOREتبدیل شده که دسترسی به امکانات بازی را بسیار راحت تر کرده است و نکته جالب توجه این است که شما در اپدیت جدید حتی میتوانید لابی را به میل خود طراحی کنید.

پابجی قول داده است که با استفاده از تکنولوژِی های جدید در این اپدیت لگ کمتری شاهد خواهیم بود همچنین گیم پلی نرم تر و سریع تری را شاهد خواهیم. این موضوع به پلیرهایی که از سیستم های ضعیف تری برخوردار هستند این امکان را میدهد که تجربه بهتری موقع بازی کردن داشته باشند. کمپانی سازنده گفته که دستگاه هایی که حداقل سیستم مورد نیاز را داشته باشند میتوانند بازی را تا 30 فریم بر ثانیه و دستگاه های پیشرفته تا 76 فریم بر ثانیه اجرا کنند.

اپدیت 1.0 توجه بسیاری از پلیرهای دنیا را به خود جلب کرده است.طبق اظهارات پابجی تغییرات زیر را در این اپدیت شاهد شاهد خواهیم بود

  • گرافیک اچ دی
  • تغییر ظاهری شکل ساختمان ها
  • اشیا جدید مانند درخت ، سنگرهای چوبی ، تانک های رها شده
  • ایجاد زیرزمین برای بعضی ساختمان ها
  • تغییر جزئیات در منطقه های معروفی مثل Mylta power/Quarry/Prison  در مپ ERANGEL
  • نشان دادن مسیر به منطقه علامت زده شده
  • اضافه شدن رودخانه های بیشتر
  • افزایش چشمگیر در کیفیت نورپردازی
  • تغییر لابی بازی و امکان شخصی سازی آن به صورت دلخواه

به غیر از آپدیت جدید همچنین به نظر میاد پابجی موبایل خواهان یک تورنومنت 2 ملیون دلاری هست و داره برای این تورنومنت تدارکاتی رو میبینه.این تورنومنت طبق اخبار منتشر شده به نظر میاد در ماه نوامبر برگزار بشه.اسم این رویداد PUBG Mobile global championhip خواهد بود و بازیکنان حرفه ای از آمریکا اروپا جنوب و جنوب شرق اسیا چین و حتی خواور میانه قراره در اون شرکت کنند.بدلیل شیوع بیماری کرونا به نظر میاد که تماشاگران قادر نخواهند بود که در این رویداد حاضر باشند و این رویداد فقط به صورت زنده از طریق اینترنت پخش خواهد شد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

4 دیدگاه برای “اپدیت 1.0 پابجی : تمام چیزهایی که باید بدانید

  1. مهدی گفته:

    سلام
    من وقتی بازی دان کردم بعد از اکانت و این‌چیزها دو تا گزینه داد پایین یکی ش نوشته بود ۵۰۰ مگ همون HD اون یکی هم ۳۰۰ مگ
    من HD رو زدم چطوری میتونم برگردونم همون طوری که قبلا بود
    لگ ش زیاده رم من هم پایینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت