بازی‌های مسابقات قهرمانی PUBG Mobile SEA

بازی‌های مسابقات قهرمانی PUBG Mobile SEA

بازی‌های مسابقات قهرمانی PUBG Mobile SEA:

3 تیم برتر واجد شرایط، رده‌بندی کلی و بررسی کلی

بازی های یک روزه با راهیابی 3 تیم برتر به مسابقات قهرمانی به پایان رسید. Hail Esports با 67 امتیاز از جمله 38 حذف در صدر جدول رده بندی کلی قرار گرفت.

اینفینیتی با 57 امتیاز و 28 کشتن پشت سر آنها در رده دوم قرار گرفت. پس از بازی چهارم، این تیم در رده چهارم قرار گرفت، اما عملکرد قاطع در بازی پنجم و پایانی به آنها کمک کرد تا مقام دوم را کسب کنند.

TJD با اجراهای فوق العاده خود همه را شگفت زده کرد و بلیط خود را برای رویداد اصلی رزرو کرد. این تیم 55 امتیاز کسب کرد که شامل 23 امتیاز بود.

Eagle Eyes متأسفانه نتوانست به قهرمانی برسد و با 54 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت و 1 امتیاز عقب افتاد. LIT Esports با وجود پیروزی در آخرین مسابقه موفق به کسب امتیاز نشد و با 53 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دو تیم محبوب FaZe Clan و Bigetron یک تورنمنت فراموش نشدنی داشتند و به ترتیب در مکان های سیزدهم و شانزدهم قرار گرفتند. بیگترون در 5 بازی خود تنها 17 امتیاز کسب کرده است. برای اولین بار در تاریخ PUBG Mobile، این تیم نتوانست به مسابقات قهرمانی SEA راه پیدا کند.


مروری بر مسابقات قهرمانی PMPL SEA

اولین مسابقه ای که در نقشه سانهوک انجام شد توسط تیم تایلندی Hail Esports با 11 حذف به پایان رسید. اینفینیتی و بیگترون به ترتیب با 3 و 1 حذف در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. قبیله FaZe 6 امتیاز جمع آوری کرد که شامل 5 کشته بود.

TJB از تایوان با عملکردی شگفت انگیز دومین مسابقه را با 9 حذف از آن خود کرد. RSG با شش frags مقام دوم را به دست آورد. Infinity رویکرد تهاجمی با 12 پایان نشان داد اما متأسفانه زودتر حذف شد. بیگترون مورد علاقه طرفداران بدون امتیاز حذف شد.

تیم ویتنامی Eagle Esports در سومین مسابقه ای که در میرامار برگزار شد با 9 پایان پیروز شد. TJB بار دیگر عملکرد درخشانی از خود نشان داد و با 9 حذف به مقام دوم دست یافت. Bigetron و FaZe به ترتیب با 2 و 1 امتیاز در رده های دوازدهم و چهاردهم قرار گرفتند.

چهارمین مسابقه را تیم NFT Esports اندونزی با هشت کشته برنده شد. LIT و Genexus Esports توانستند با 5 و 2 امتیاز در جایگاه های دوم و سوم خود باقی بمانند. بیگترون بازی بدی داشت زیرا آنها فقط یک امتیاز گرفتند.

LIT Esports بازی نهایی پلی‌این‌ها را با هفت کشته به پایان رساند. با این حال، اینفینیتی با هشت بار به مقام دوم دست یافت که به آنها کمک کرد تا یک بلیط قهرمانی را بدست آورند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت