بازی ماجرا جویانه Life is strange

بازی ماجرا جویانه Life is strange

اگر قادر به کنترل زمان بودید چه‌کار می‌کردید؟‌

بازی Life is strange بی‌شک یکی از درخشان‌ترین خط داستانی را در میان سایر بازی‌های موبایل دارد.

استودیو دونت‌ناد با زیرکی روایتی تأثیرگذار را از دختری بازگو می‌‌کند که قادر به بازگرداندن زمان و ایجاد تغییراتی برای نجات دوست خود است. اما تغییرات در این سطح بدون شک تبعاتی نیز به‌همراه دارد که مکس شخصیت اصلی داستان باید خود را برای تصمیم‌گیری نهایی در رابطه با موضوعی سرنوشت‌ساز آماده کند.

Life is Strange (زندگی عجیب است) یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا و خاص برای اندروید است.

این بازی به صورت رایگان با پرداخت درون شبکه ای در گوگل پلی عرضه شده و تصمیم گرفته ایم آن را به همراه دیتای کامل حضورتان معرفی کنیم.

ما می‌خواهیم شما دوستداران بازی‌های اپیزودیک را به وجد بیاوریم!

داستان Life is Strange روایت گر زندگی دختری به نام Max Caulfield است که علاقه خاصی به عکاسی دارد و اندکی بعد، درمی‌یابد که دارای قدرتی عجیب و غریب است که می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند.

قطعا تغییر گذشته و دست بردن در سرنوشت، پیامدهای خاص خود را دارد و Max رفته رفته در می یابد که قدرتی که به او هدیه داده شده آن چنان بدون خطر نیست و پیامدهای خودش را دارد.

 

 

بازی Life Is Strange یک قصه‌ی «لایف ایز استرنجی» باکیفیت را تعریف می‌کند. تمامی مولفه‌هایی که از قصه‌ی آثار باکیفیت این مجموعه انتظار می‌رود، همگی در True Colors کنار هم می‌آیند؛ شخصیت‌های دوست‌داشتنی، داستانی گیرا و قابل باور، یک درام چارچوب‌دار که تمامی لحظات قصه‌ی آن در فکرشده‌ترین و پرداخت‌شده‌ترین حالت ممکن پیش می‌روند.تمامی پیچش‌ها و گره‌گشایی‌هایش همگی درست، باورپذیر و حساب‌شده هستند. بیشتر از این نمی‌توانم از قصه‌ی بازی تعریف کنم چرا که وارد محدوده‌ی اسپویلر می‌شویم؛ می‌توانم ساعت‌ها از فوق‌العاده بودن شخصیت الکس و کاراکترهای مکمل بازی مثل استف، رایان و جد بنویسم اما دوست دارم خودتان تمامی این کاراکترها را کشف کنید. مطمئن باشید که از منظر روایت یک درام باکیفیت همراه با کاراکترهایی دوست‌داشتنی و باورپذیر، این بازی دقیقا همان اثری است که دنبالش می‌گشتید.

 

امکان تعامل با محیط و دیگر شخصیت ها نیز در بازی Life is Strange فراهم گردیده است و همانند بازی‌های کمپانی تل تیل می توانید با انتخاب های خود داستان را پیش ببرید و از داشتن یک بازی داستانی فوق العاده زیبا لذت ببرید!

بازی Life is Strange به‌ویژه برای افرادی که علاقمند به تعامل و تصمیم‌گیری برای مشاهده پایانی متفاوت هستند گزینه مناسبی خواهد بود.

 

 

بازی Life is Strange Full هم اکنون در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران جهان قرار دارد.

پیش نیاز بازی :

1 – دارا بودن حداقل اندروید شش (اندروید +6.0)
2 – دارا بودن حداقل OPENGL 3.1
3 – دارا بودن پردازنده ARM 64
4 – دارا بودن یک داستان متوسط رو به بالا (حداقل رم 2 گیگ)
5 – دارا بودن حداقل 5 گیگ فضا

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت