بازی Treasure Hunt در رویداد جدید Open Sesame در PUBG Mobile

بازی Treasure Hunt در رویداد جدید Open Sesame در PUBG Mobile

راهنمای PUBG Mobile: چگونه در رویداد جدید Open Sesame یک لباس افسانه ای به دست آوریم

PUBG Mobile خود را به عنوان یکی از بزرگترین بازی‌های اکشن در بازار بازی‌های موبایل در سراسر جهان تثبیت کرده است. این بازی در حال حاضر چهارمین سالگرد خود را جشن می گیرد و در این مدت، در بین بازیکنانی که دوست دارند در قلمرو حالت Battle Royale جستجو کنند، به محبوبیت تبدیل شده است.

توسعه دهندگان عنوان محبوب BR، Tencent Games، به طور خستگی ناپذیری تلاش می کنند تا چندین رویداد، حالت، آیتم و ویژگی جدید را برای بهبود تجربه بازی بازیکنان ارائه دهند. آخرین به روز رسانی اصلی 1.9 در ماه مارس منتشر شد و در حال حاضر موفقیت بزرگی را به اثبات رسانده است.

به تازگی، توسعه دهندگان رویداد جدیدی را ارائه کرده اند که جشنواره رمضان را جشن می گیرد و به بازیکنان جوایز رایگان ارائه می دهد.


همه چیز درباره رویداد جدید «Open Sesame» در PUBG Mobile

رویداد Open Sesame به صورت زنده در PUBG Mobile است و تا 30 آوریل (UTC + 0) ادامه خواهد داشت. بازیکنان باید ابزارهای اکسپدیشن (کیف، فانوس، ساعت و کلید) را با تکمیل ماموریت‌های روزانه و ترکیب آنها برای بدست آوردن سکه‌های طلا جمع‌آوری کنند که می‌توان آنها را برای دریافت جوایز ذکر شده در رویداد رد و بدل کرد .

جوایز مختلفی وجود دارد که به غنی سازی موجودی بازیکنان در بازی کمک می کند. در اینجا نگاهی به جوایز در رویداد Open Sesame داریم.

کلاه با محدودیت زمانی: بازیکنان حق دارند با تعویض 4 سکه طلا، یک کلاه 3 روزه با محدودیت زمانی دریافت کنند. آنها می توانند آن را دو بار بازخرید کنند.

زینت با محدودیت زمانی: این رویداد یک زیور الکتاب طلسم با زمان محدود 3 روزه را به بازیکنان ارائه می دهد. زیورآلات را می توان با مبادله 4 سکه طلا به دست آورد.

ضایعات جعبه کلاسیک: این رویداد همچنین به بازیکنان این فرصت را می دهد که 1 سکه طلا را با یک ضایعات جعبه کلاسیک مبادله کنند. در مجموع، آنها می توانند 3 قراضه کسب کنند.

لباس با محدودیت زمانی: یک مجموعه 5 روزه Spade Trickster نیز در این رویداد موجود است و می‌توان آن را دو بار با تعویض 6 سکه طلا در هر بار بازخرید کرد.

پوسته Mini 14 با زمان محدود: بازیکنان با مبادله 12 سکه طلا، یک پوسته 5 روزه Spade Trickster Mini 14 دریافت می کنند.

لباس افسانه ای دائمی: با ارزش ترین کالای این رویداد ست رقصنده افسانه ای زرشکی است که در ازای 30 سکه طلا می توانید آن را تهیه کنید. لباس‌های دائمی افسانه‌ای کمیاب هستند و در PUBG Mobile به سختی می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. با این حال، بازیکنان می توانند به این رویداد رفته و لباس رایگان را دریافت کنند.


چگونه ابزارهای Expedition را در PUBG Mobile جمع آوری کنیم؟

بازیکنان می توانند به رویداد “Open Sesame” رفته و ابزارهای Expedition را به صورت رایگان جمع آوری کنند. سپس می‌توانند این ابزارهای Expedition را برای دریافت پاداش ترکیب کنند. بازیکنان برای به دست آوردن ابزارهای Expedition باید وظایف زیر را انجام دهند:

  • روزانه وارد بازی شوید
  • هر روز یک مسابقه کلاسیک با دوستان خود بازی کنید
  • هر روز 500 خسارت وارد کنید
  • در هر ۲۴ساعت در مجموع 20 دقیقه در حالت کلاسیک زنده بمانید
  • روزانه 1 ابزار Expedition را برای یک دوست ارسال کنید

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت