باز کردن قفل اسلحه در PUBG Mobile Lite

باز کردن قفل اسلحه در PUBG Mobile Lite

چگونه قفل اسلحه را در PUBG Mobile Lite به راحتی باز کنیم؟

Tencent Games و Krafton مرتباً به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای PUBG Mobile Lite ارائه می‌کنند و پاداش‌های متعددی را برای غنی‌سازی تجربه کلی بازی‌بازان ارائه می‌کنند. در میان این جوایز، پوسته های تفنگ محبوب ترین در جامعه بازی ها هستند.

پوسته های اسلحه جدید در PUBG Mobile Lite پس از هر به روز رسانی در PUBG Mobile معرفی می شوند. اگرچه نسخه Lite فشرده شده است، پوسته‌های اسلحه به همان صورت باقی می‌مانند که شور و هیجان را در بین بازیکنان شعله‌ور می‌کند، زیرا پوسته‌ها اعتبار موجودی بازیکنان در بازی را افزایش می‌دهند.


راه های مختلف برای باز کردن پوسته های اسلحه جدید در PUBG Mobile Lite چیست؟

1) دستاوردها

بازیکنان PUBG Mobile Lite می‌توانند با تکمیل دستاوردها، پوسته تفنگ به دست آورند. این یک روش آسان و رایگان است که همه بازیکنان می توانند از آن استفاده کنند. چهار پوسته تفنگ وجود دارد که در بخش Achievements موجود است.

بازیکنان می توانند روی تب Missions کلیک کرده و سپس به قسمت Achievements بروید تا پوسته های موجود اسلحه را بررسی کنند.


2) رویدادها

چندین رویداد در PUBG Mobile Lite برای مدت زمان محدودی ظاهر می‌شوند. این رویدادها چندین ماموریت و فعالیت جدید را معرفی می کند که پس از اتمام می تواند یک پوسته اسلحه محدود یا دائمی را در میان جوایز مختلف تضمین کند.

این پوسته اسلحه را می توان با مبادله نشانه های رویداد به دست آورد.


3) برنده پس

Winner Pass معادل رویال Pass است که در PUBG Mobile و BGMI موجود است . هر به‌روزرسانی مهم، فصل جدیدی را در PUBG Mobile Lite به ارمغان می‌آورد، همچنین Winner Pass فصلی جدید را نیز معرفی می‌کند.

Seasonal Winner Pass را می‌توان با BC خریداری کرد و شامل جوایز مختلفی برای بازیکنان است. Winner Pass حداقل چند پوسته اسلحه را تضمین می کند که بدون Winter Pass در دسترس بازیکنان نیست.


4) مرکز رستگاری

توسعه دهندگان این بازی یک مرکز رستگاری تعیین شده را به طور انحصاری در اختیار بازیکنان PUBG Mobile Lite قرار داده اند. بازیکنان می توانند به وب سایت رسمی بازخرید مراجعه کنند، جزئیات مورد نیاز را پر کنند و پوسته های اسلحه را به صورت رایگان در دست بگیرند.


5) جعبه ها

PUBG Mobile چندین جعبه را به بازیکنان ارائه می دهد که به عنوان جعبه پاندورا عمل می کنند. باز کردن جعبه منجر به دریافت چندین جایزه برای بازیکنان می شود که پوسته اسلحه یکی از آنهاست. بازیکنان می توانند خرج کنند یا از کوپن های جعبه برای در دست گرفتن پوسته های مخصوص اسلحه استفاده کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت