با نقشه LIVIK پیشرفته در نسخه 2.0 PUBG MOBILE خلاق شوید!

نسخه 2.0 موبایل PUBG ماه آینده عرضه می شود. اجازه دهید وقتی می گوییم تغییرات عمده ای از جمله ویژگی های جدید نقشه Livik و تعدادی بهبود در نرم افزار ضد تقلب آن برای اطمینان از منصفانه بودن بازی ها، به شما اعتماد کنیم. حتی اگر ما برنده شویم، هیچ فردی دوست ندارد که با تقلب برنده شود.

 

اکنون دو سال از آن زمان می گذرد، اما نقشه توسعه یافته Livik سرانجام به عنوان بخشی از PUBG Mobile نسخه 2.0 در دسترس است و مطمئناً تغییرات شما را مورد توجه قرار می دهد یا حداقل تجربه متفاوتی را در میدان جنگ ارائه می دهد. به عنوان مثال، حیاط الوار در حال حاضر یک مرکز لجستیک است، مکانی که در آن پوشش زیادی برای جلوگیری از آتش سوزی وجود دارد، اما همچنین فضای بزرگی برای حرکت وجود دارد. در نگاه اول، آن منطقه ممکن است غالب باشد.

 

لیویک، که پر از ساختمان‌ها، خیابان‌ها و ساختمان‌های دیگر است، شبیه میدستاین است که از نزدیک شدن به مخالفان هراسی ندارد. بلومستر مکان جذاب‌تری است، با دیدگاه‌های متعدد، در حالی که اگر دوست دارید یک جنگ مخفی‌کاری در یک قسمت داشته باشید، Iceborg مکان مؤثرتر است، اینطور نیست؟

 

اوه، و نگران نباشید که چگونه می توانید روی نقشه راه بروید. در مورد UTV چهار نفر جدید، نسخه چهار نفره کاملاً برای شما عالی است. تا بتوانید از کوه و یک صخره صخره ای عبور کنید. او می تواند با سرعت در شهرهای لیویک بگذرد. و صبر کن. برای همه کسانی که جویای هیجان هستند وسایل نقلیه جدیدی برای پرواز از طریق هوا در دسترس هستند.

 

تاریخ انتشار PUBG MOBILE چه زمانی است؟

 

PUBG Mobile نسخه 2.0 ماه آینده منتشر خواهد شد، اما هنوز تاریخی وجود ندارد. اما پس از اتمام، نه تنها می توانید انتظار مشاهده تغییرات جدیدتر در لیویک را داشته باشید، بلکه می توانید یک تعمیرگاه اضطراری جدید را در نقشه های ارانجل و میرامار مشاهده کنید. راهی وجود دارد که می توانید با آن تماس بگیرید تا به شما کمک کند تا از منطقه بازی خارج شوید.

 

از طرفی، مکانیک سیستم امنیتی ban pan pan 2.0 زمانی که کلاهبرداران در گیم پلی سمی گرفتار می شوند، بسیار پیچیده تر می شود. این پروژه بر سه معیار تمرکز دارد: ویژگی های ضد تقلب، بررسی مسابقات و گزارش بازیکنان. به دلیل فناوری جدید، بازیکنانی که می‌توانند از دید اشعه ایکس استفاده کنند، اگر بخواهند از مکانیک استفاده کنند، کار سختی خواهند داشت.

 

آیا می‌خواهید قبل از انتشار PUBG Mobile 2 چند چیز رایگان به دست آورید. ما همچنین راهنمای کدهای PUBG Mobile: New State را داریم، فقط در صورتی که عنوان آینده‌نگر را دوست داشته باشید.

 

اگر می‌خواهید بازی کاملاً متفاوتی انجام دهید، چرا با بهترین بازی‌های کرش باندیکوت به دور خود نچرخید یا بهترین بازی‌های سونیک را روی سوییچ و موبایل جابه‌جا نکنید.

 

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت