بحران روسیه و اوکراین لیگ PUBG Mobile Pro را لغو کرد.

بحران روسیه و اوکراین لیگ PUBG Mobile Pro را لغو کرد.

Tencent به دلیل بحران روسیه و اوکراین لیگ PUBG Mobile Pro و PMCO CIS را لغو کرد.

Tencent تصمیم گرفته است لیگ حرفه ای PUBG Mobile و PMCO را در منطقه CIS (مشترک المنافع کشورهای مستقل) به دلیل درگیری روسیه و اوکراین لغو کند.

تنسنت اولین نفرنیست که این کار را انجام می دهد، زیرا چندین رویداد دیگر ورزش های الکترونیکی در هفته های اخیر به دلیل وضعیت جهان یا به تعویق افتاده یا لغو شده اند. منطقه CIS در نتیجه درگیری روسیه و اوکراین در مضیقه شدیدی قرار دارد. این امر بر بسیاری از جنبه های زندگی در منطقه تأثیر گذاشته است.


توزیع اسلات قهرمانی اروپا لیگ حرفه ای PUBG Mobile Pro به دلیل بحران روسیه و اوکراین تغییر کرد

جایگاه های CIS در مسابقات قهرمانی اروپا بین PMPL اروپای غربی و PMPL ترکیه توزیع خواهد شد. در اینجا بیانیه رسمی Tencent در مورد بحران جاری است:

طرفداران محترم ورزشهای الکترونیکی PUBG MOBILE، با توجه به شرایط فعلی جهانی، مدیریت مسابقات تصمیم گرفته است لیگ 2022 PUBG MOBILE Pro CIS و همچنین PMCO CIS را لغو کند. اسلات PMPL CIS در مسابقات قهرمانی اروپا PMPL بین PMPL اروپای غربی و PMPL ترکیه.”

در ادامه گفت:

“این تصمیم دشواری بود، اما متأسفانه، در شرایط فعلی، ما نمی توانیم سطح بالایی از رویداد با کیفیتی را که بازیکنان و تماشاگران ما شایسته آن هستند ارائه دهیم. با احترام، اداره ورزش PUBG MOBILE.”

در 14 فوریه، مسابقات PMPL Spring CIS، یک تورنمنت 150 هزار دلاری، آغاز شد و تا روز دوم هفته دوم پیش از به تعویق افتادن ادامه یافت. در ابتدا قرار بود 20 تیم در این رقابت شرکت کنند که 12 تیم برتر از فصل 2 PMPL و 8 تیم باقی مانده از مسابقات مقدماتی انتخاب می شوند. تیم یونیک در مراحل لیگ و سپس ناوی و کونینا پاور پیشتاز بود.


درباره مسابقات قهرمانی اروپا PMPL

مسابقات قهرمانی اروپا PMPL یکی از مسابقات مهمی است که بهترین تیم ها را از کشورهای مستقل مشترک المنافع، ترکیه و اروپا جذب می کند. سال گذشته، هفت تیم برتر قهرمانی در مسابقات PMGC 2021، بزرگترین رویداد موبایل PUBG جهان، شرکت کردند.

Natus Vincere، با نام مستعار NAVI، بهترین تیم در منطقه CIS است. بیش از 1 میلیون دلار جایزه از رویدادهای مختلف PUBG Mobile کسب کرده است. آنها در فینال PMGC 2021 نمایش برتری داشتند و مقام دوم و جایزه نایب قهرمان 630 هزار دلاری را از آن خود کردند.

علاوه بر PMPL، PMCO 2022 Spring نیز به همین دلیل در منطقه لغو شده است. ثبت نام این رویداد امروز در شش منطقه آغاز شد. مناطقی که شرکت خواهند کرد عبارتند از:

1) آمریکای شمالی

2) آمریکای جنوبی (برزیل و آمریکای لاتین)

3) آفریقا

4) خاورمیانه

5) آسیا (آسیای جنوبی و حروف عامیانه آسیا)

6) اروپا (اروپا غربی و ترکیه)

زندگی بسیاری از مردم تحت تاثیر بلاتکلیفی منطقه قرار گرفته است و تنها می توان امیدوار بود که به زودی وضعیت عادی به این منطقه بازگردد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت