بروزرسانی نسخه 1.9 Pubg Mobile در 18 مارس 2022 منتشر خواهد شد.

بروزرسانی نسخه 1.9 Pubg Mobile در 18 مارس 2022 منتشر خواهد شد.

پچ یادداشت Bgmi / Pubg Mobile نسخه 1.9، تاریخ انتشار، جوایز

Pabg Mobile نسخه 1.9 نکته: – Tencent و Krafton Company PlayerUnknown’s Battlegrounds رسماً نسخه 1.9 به روز رسانی مارس 2022 را منتشر می کنند. این به‌روزرسانی یک به‌روزرسانی بازی‌ساز خواهد بود، زیرا با هزاران ویژگی و رویداد ارائه می‌شود. در این مقاله با شما به اشتراک می گذاریم pubg mobile version 1.9 ptach note را با دقت بخوانید تا همه چیز را بدانید.

 

تاریخ انتشار آپدیت Pubg Mobile نسخه 1.9

آپدیت PUBG Mobile VERSION 1.9 در 16 مارس 2022 منتشر می شود. بروزرسانی نسخه 1.9 Bgmi در 18 مارس 2022 منتشر خواهد شد.

 

پچ یادداشت کوتاه Bgmi / Pubg Mobile نسخه 1.9

  • رویال آرنا: حمله (حالت جدید) : – این حالت در بخش آرنا قرار می گیرد و اندازه آن 200 × 200 میتر منطقه رزمی است. بازیکنان می توانند این حالت را در دو نقشه livik و erangle بازی کنند. Playzone به صورت تصادفی و مناطق مختلف در نقشه ها ظاهر می شود که می توانند ناگهان به مناطق جنگی تبدیل شوند. این به همه اجازه می دهد تا با این وضعیت سازگار شوند. در مجموع 8 بازیکن در یک مسابقه بازی می کنند، 4 بازیکن در تیم ما و 4 بازیکن در تیم دشمن مانند حالت tdm که تیم 40 نفر اول را تکمیل می کند، آن تیم برنده آن مسابقه می شود.

 

 

  • حالت 4th Anniversary: ​​- حالت جدید Anniversary با دو حالت قدیمی ترکیبی از حالت مخفی قدیمی و منجمد این 2 حالت اصلاح شده با حالت 4th Anniversary برای تماشای آن حالت معرفی می شود.

 

 

  • دوچرخه جدید: دوچرخه وسیله نقلیه دیگری است که با آمدن به نسخه 1.9 موبایل جدید PUBG، دوچرخه را در نقشه ها به عنوان یک آیتم قابل انتخاب و ذخیره سازی پخش می کند که سپس می تواند در هر جایی که بخواهید باز شود. این وسیله نقلیه هیچ سوختی ندارد و اگرچه به سرعت یک داسیا نیست، اما می‌تواند سرعتی مناسب برای رسیدن به منطقه قبل از تایمر ارائه دهد. The Bicycle در حال حاضر در نسخه PC PUBG موجود است و نسخه بتا به طور کلی افزوده خوبی به بازی است.

 

  • شوتر وب: – شوتر وب یکی از جالب ترین تجهیزات بازی است. هر بازیکنی دوست دارد با وب شوتر بازی کند، با استفاده از شوتر وب بسیاری از نکات و ترفندهای انجام شده توسط کاربر و این بسیار لذت بخش است. به نظر می رسد این Krafton تصمیم گرفت تا در این حالت 4th Anniversary، وب شوتر را ارائه دهد. بنابراین بازیکنان می توانند حالت 4th Anniversary را بازی کنند. در صورت نیاز به وب شوتر، فقط 2 spon شوتر وب در یک مسابقه erangel به POI سالگرد چهارم بروند.

  • Cheer Park 2.0 : – پس از مدت ها Pubg Mobile پارک تشویق خود را تغییر داد. پارک تشویق جدید بسیار بزرگ است و چیزهای تعاملی زیادی اضافه می کند، که بازیکنان از تماشای ویدیوهای زیادی برای دانستن همه لذت می برند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت