بهترین اسلحه برای Call of Duty: Mobile در سال 2022

بهترین اسلحه برای Call of Duty: Mobile در سال 2022

3 مورد از بهترین اسلحه ها برای Call of Duty: Mobile در سال 2022

مانند هر فصل جدید CoD: Mobile، بازی با تغییرات گسترده ای از سوی توسعه دهندگان مواجه شد. چندین اسلحه با بازسازی دوباره احیا شده و به گزینه های محبوب تبدیل شده اند. حتی اسلحه هایی که قبلاً محبوب بودند مانند Kilo Bolt-Action و HS0405 نیز مورد علاقه قرار گرفتند. سلاح های جدید اضافه شده در فصل 11 را اضافه کنید و بهترین اسلحه های Call of Duty: Mobile را که بسیار متفاوت به نظر می رسند استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید:

این سه اسلحه می توانند شما را از گذرگاه در نبرد فصل 11 عبور دهند….

 

SVD سلاح قطعی و نهایی COD است: تک تیرانداز موبایل

اگر ترجیح می دهید در بازی Call of Duty: Mobile فاصله خود را حفظ کنید، تفنگ تک تیرانداز SVD بهترین تفنگ برای شماست. این اسلحه از الزامات پایه برای همه تفنگ های تک تیرانداز برای کشتن در یک شلیک، از جمله گلوله به سینه، در بیشتر بردها عبور می کند. SVD علاوه بر صدمات هنگفتش، یکی از بالاترین نرخ آتش را در بین تفنگ های تک تیرانداز دارد. هنگامی که به یک موقعیت خوب رسیدید، می توانید بدون نیاز به بارگذاری مجدد، یکی پس از دیگری سرک بکشید. این به آن برتری قابل توجهی نسبت به سایر تک تیراندازها می دهد.

بهترین پیوست ها برای SVD موضوع بحث است، اما محدوده 4X تقریباً مورد نیاز است. تعادل کاملی از دقت و آگاهی را ارائه می دهد. نقطه ضعف اصلی SVD در رده خود، افت آسیب است، زیرا در محدوده های بعدی کشتن یک ضربه را از دست می دهد. 4X کاملاً با محدوده ایده آل برای کارایی SVD مطابقت دارد.

طرفداران SMG باید از CBR4 در رتبه بندی استفاده کنند

اگر بازیکنی ترجیح می دهد درگیری های خود را از نزدیک انجام دهد، CBR4 بهترین مسلسل برای این کار است.

فصل 11 تفنگ فصل 10 را حتی بیشتر کرد. الگوی پس زدن تثبیت شد به طوری که دیگر تنها پس از چند عکس از صفحه نمایش بالا نمی رود. این آن را برای بیرون آمدن از یک گوشه و درو کردن گروهی که از یک سایت دفاع می کنند ایده آل می کند. CBR4 هم اکنون نسبت به قبل دارای ضربه کمتری است، اما بهبود پس زدن قطعا ارزش جبران را دارد.

از آنجایی که آسیب پایه اسلحه و سرعت شلیک در حال حاضر عالی است، بهتر است پیوست‌ها را روی دقت و کاهش پس‌زدگی متمرکز کنید. نوار چسب گرانول، لیزر تاکتیکی OWC و بشکه تیرانداز OWC می توانند دقت را تا محدوده 55 افزایش دهند. همه اینها همراه با لگد کوب، CBR4 را به بهترین مسلسل در Call of Duty: Mobile تبدیل کرده است.

Type 25 بهترین تفنگ در COD: Mobile است

تفنگ های تهاجمی همیشه نان و کره هر بازی COD خواهند بود و کالاف دیوتی موبایل نیز از این قاعده مستثنی نیست. حتی پس از ضربه جزئی در آپدیت فصل 11، Type 25 همچنان یک اسلحه شگفت انگیز در تمام حالت ها و محدوده های بازی است. عقب نشینی شدید و دقت متوسط ​​اسلحه برای متعادل کردن سرعت شلیک یک SMG همراه با آسیب تفنگ تهاجمی کافی نیست.

ساخت مناسب این سلاح واقعاً بهترین‌ها را درType 25 به ارمغان می‌آورد. Hardline به‌عنوان یک مزیت امتیازات را شروع می‌کند و نوار چسب دانه‌بندی شده با استاک ثابت فوراً مشکلات دقت را حل می‌کند. این صفات ترکیبی M8A1 و AP-96 را از آب خارج می کند. اگر می‌خواهید بهترین تفنگ را در تمام بازی‌های Call of Duty: Mobile داشته باشید، هیچ جایگزینی برای Type 25 وجود ندارد.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
4 (2 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت