بهترین بارگیری MAC-10 در فصل 3 موبایل CoD

بهترین بارگیری MAC-10 در فصل 3 موبایل CoD

در فصل 3 CoD Mobile، SMG با شلیک سریع Black Ops Cold War، MAC-10، به مجموعه تسلیحات در حال رشد می‌پیوندد. در اینجا بهترین بارگیری MAC-10 وجود دارد که می توانید برای تسلط بر فصل جدید بسازید.

 

 

فصل 3 CoD Mobile اینجاست و محتوای تازه زیادی برای بازیکنان وجود دارد که می‌توانند در آن غواصی کنند. نه تنها یک اپراتور Snoop Dogg برای دستیابی وجود دارد، بلکه یک سلاح کاملاً جدید به شکل MAC-10 SMG نیز وجود دارد.

MAC-10 مستقیماً از جنگ سرد Black Ops بیرون آمده است و کاملاً با تم یکپارچهسازی با سیست معامل فصل 3 مطابقت دارد.

قبل از اینکه SMG جدید را به خیابان های میامی ببرید، باید مطمئن شوید که قوی ترین راه اندازی ممکن را دارید. بنابراین، در اینجا بهترین بارگیری MAC-10 برای CoD Mobile Season 3 آورده شده است.

 

بهترین پیوست های بارگیری CoD Mobile MAC-10

MAC-10 روی دیوار در Cod Mobile
  • پوزه: سرکوبگر آژانس
  • بشکه: بشکه سواره نظام 6.2 اینچی
  • سهام: SAS Combat Stock
  • زیر بشکه: استریکر فورگریپ
  • مهمات: STANAG 53 Round Extended Reload

MAC-10 یک سلاح ویرانگر از فاصله نزدیک است، بنابراین ساخت ما به طور خاص بر روی سرعت و پنهان نگه داشتن مقداری از پس زدن آن تمرکز دارد. با تجهیز این ضمیمه ها، این تفنگ کاملاً جدید برای وارد شدن به صورت دشمنان عالی است.

در شروع کار، ما آژانس سرکوبگر را انتخاب کردیم ، نه تنها برای خاموش نگه داشتن عکس‌ها، بلکه برای مهار برخی از عقب‌نشینی عمودی MAC-10. در مرحله بعد، ما به سراغ Calvary Barrel 6.2 اینچی رفتیم تا SMG را کمی در برد تقویت کند تا در مبارزات میان برد به آن کمک کند و سرعت گلوله را افزایش دهد.

سپس  SAS Combat Stock را برای افزایش شدید سرعت ADS و سرعت دویدن به آتش انتخاب کردیم. این را با Striker Foregrip جفت کنید ، که همچنین سرعت ADS و همچنین سرعت حرکت کلی را افزایش می‌دهد، و شما یک سلاح عجله‌آمیز ایده‌آل خواهید داشت.

در نهایت، ما بارگیری MAC-10 خود را با مهمات STANAG 53 Round Extended Reload کامل کردیم. این اسلحه به طرز باورنکردنی سریعی در میان گلوله ها می جود، بنابراین ظرفیت مهمات اضافی به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد بارگیری مجدد، مدت بیشتری در جنگ بمانید.

بهترین امتیازات برای بارگیری MAC-10 CoD Mobile

امتیاز سبک وزن CoD Mobile
  • امتیاز قرمز: سبک وزن
  • گرین پرک: کرکس
  • بلو پرک: سکوت مرده

MAC-10 در برخوردهای نزدیک بیشتر در خانه است. بنابراین افزایش سرعت حرکت شما توسط Lightweight به شما امکان می‌دهد تیم دشمن را سریع‌تر فشار دهید و مستقیماً وارد عمل شوید.

 

حتی با وجود اینکه ما ماگ‌هایی با ظرفیت اضافی انتخاب کرده‌ایم، Vulture برای نگهداری آن‌ها مورد نیاز است، زیرا سوزاندن ده‌ها دور در چند ثانیه آسان است.

در نهایت، Dead Silence قدم‌های شما را آرام‌تر می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی دشمنان را زیر سوال ببرید و قبل از اینکه فرصت واکنش نشان دهند، با آنها مقابله کنید.

نحوه باز کردن قفل MAC-10 در CoD Mobile

برای دستیابی به MAC-10 در CoD Mobile Season 3 ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Tier 21 Radical Raid Battle Pass برسید .

 

خوشبختانه، این یکی از سطوحی است که برای هر بازیکنی به صورت رایگان در دسترس است، بنابراین برای گرفتن آخرین سلاح نیازی به پول نقد ندارید.

بهترین جایگزین برای MAC-10 در CoD Mobile

اگر به دنبال یک اسلحه عالی در فاصله نزدیک هستید اما MAC-10 به درستی ضربه نمی زند، PPSh-41 نیز انتخاب خوبی است.

 

با این حال، اگر تفنگ ساچمه ای را به SMG ترجیح می دهید، JAK-12 یا R9-0 تمام اتوماتیک از Modern Warfare به اندازه کافی موثر هستند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت