تفنگ های COD:MOBILE

در حال بارگذاری ویدئو ...

بعد از اپدیت سیزن ده تغییرات زیادی در بازی رخ داد و تفنگ های جدیدی به بازی آمد که اندکی پلیرها را گیج کرد. شاتگان جدید بسیار جالب توجه بود اما اندکی مشکلات دارد که احتمالا بزودی شاهد رفع این مشکلات خواهیم بود. در این مقاله میخواهیم به شما پنج تا از بهترین تفنگ های حال حاضر بازی را به شما معرفی کن.

#5-Razorback

یکی از اسلحه های نیمه اتوماتیک بازی با سرعت تیراندازی بالا که هنوز هم یکی از بهترین اسلحه های بازی است. در سیزن ده بازی تغییری بر روی این تفنگ رخ نداد پس میتوان نتیجه گرفت که هنوز هم یکی از اسلحه های خوب به شمار میرود. البته ممکن است که بزودی شاهد ضعیف شدن این تفنگ باشیم.

#4-  DR-H

این تفنگ یکی از بهترین اسلحه هایی بود که در سیزن قبل بازی انتشار یافت.درست است که سرعت تیراندازی با این اسلحه اندکی پایین است اما قدرت تیر آن به شدت بالاست برای همین نیاز به دقت بالایی در هدف گیری دارید. اگر در تیراندازی خود کنترل بالایی دارید این تفنگ میتواند یکی از بهترین تفنگ ها برای شما باشد.

#3 – KRM-262

به راحتی می توان گفت که این اسلحه بهترین شاتگان بازی هستش.آپدیت فصل 10 تغییراتی در این تقنگ ایجاد نکرده برای همین این تفنگ هنوز قابلیت از پا درآوردن دشمن از راه دور را دارد.دمیج تفنگ هم تغییری نکرده و با یک بار شلیک شما توانایی کشتن دشمن را دارید.

#2 – Locus

یکی از بهترین اسنایپر های بازی که چند فصل قبل به بازی اضافه شد.این اسنایپر به راحتی با یه شلیک به بدن و سر می تواند دشمن را از پا در بیاره که اسنایپر های دیگر این قابلیت رو ندارند.بدون شک این اسلحه لیاقت جایگاه دوم در این لیست رو داره.

برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک اسنایپر حرفه ای میتوانید این متن را بخوانید.

#1 – KN-44

این اسلحه هنوز هم بهترین وپرابهت ترین اسلحه بازی به شمار میرود که هنوز با گذشت چندین سیزن از عرضه آن هنوز از قدرت آن کاسته نشده است. اگر به دنبال یک بازی با تعداد کشتار بالا هستید این اسلحه به راحتی میتواند نیاز شما را برطرف کند.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت