بهترین پاداش جعبه ممتاز در BGMI (مه 2022)

بهترین پاداش جعبه ممتاز در BGMI (مه 2022)

5 مورد از بهترین پاداش های جعبه ممتاز در BGMI

فهرست کردن بهترین جوایز Crate در BGMI

 

BGMI (Battlegrounds Mobile India) به خاطر گیم پلی واقعی شوتر BR مشهور است. مانند نسخه جهانی، این نسخه هندی PUBG Mobile نیز مجموعه‌ای از سلاح‌ها، نقشه‌ها، حالت‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. با این حال، مکانیک اسلحه و فیزیک بازی در مورد BGMI برجسته است و آن را به یک بازی موبایلی چشمگیر تبدیل کرده است.

با این حال، ویژگی های درون بازی تنها چیزی نیست که توجه طرفداران را به خود جلب می کند، زیرا تعداد زیادی پوسته آیتم هایی وجود دارد که می توانید در BGMI به دست آورید. بازیکنان می توانند به رویدادها، فروشگاه درون بازی و رویال پاس دسترسی داشته باشند تا لوازم آرایشی جذاب درون بازی را به دست آورند. راه های زیادی در BGMI برای به دست آوردن اقلام مختلف وجود دارد که جعبه ها از جمله آنها هستند.


بهترین جوایز جعبه ممتاز در Battlegrounds Mobile India (مه 2022)

بهترین جوایز Premium Crate در Battlegrounds Mobile India که بازیکنان می توانند در این ماه بدست اورند به شرح زیر است:

1) نارنجک سورپرایز عید پاک

اگر بازیکنان کوپن‌های اضافی دارند، پوسته نارنجک با تم عید پاک یک کلکسیون عالی برای باز کردن قفل از جعبه‌های ممتاز Battlegrounds Mobile India است. نارنجک سورپرایز عید پاک دارای بافتی شبیه آب نبات شکلاتی با بسته بندی کادویی پاره شده به رنگ سبز و روبان زرد رنگ است.


2) کوله پشتی کریستال گیلاس

جعبه های ممتاز دارای چندین پوست کوله پشتی در استخر جوایز هستند که دارای طرح های زیبا هستند. با این حال، پوست کریستال گیلاس طراحی منحصر به فردی به رنگ صورتی دارد که آن را از دیگران متمایز می کند. طراحی کریستالی شکل برجسته کوله پشتی در هر سه سطح موجود است.


3) مجموعه دوستان اسم حیوان دست اموز

پس از یک پوست زیبای کوله پشتی، جایزه بعدی در لیست ست لباس Bunny Friends است که به دلیل کمیاب بودن آن نیز بسیار سخت است. ست لباس صورتی و سفید به دلیل گوش های خرگوش و هویج جذابیت جالبی دارد. بنابراین، ست Bunny Friends بهترین گزینه برای بازیکنانی است که می خواهند در میان جمعیت منحصر به فرد به نظر برسند.


4) Azure Battlecat Set

اگر بازیکنان به طراحی‌های آینده‌نگر با فناوری پیشرفته علاقه دارند، می‌توانند به سراغ Azure Battlecat Set بروند. هر شخصیت در BGMI می تواند ست لباس زنانه آبی و نقره ای رنگ را بپوشد. بازیکنان همچنین می توانند در کنار لباس به یک احساس انحصاری دسترسی داشته باشند.


5) کلاه بانی دوستان

یکی دیگر از کلکسیون های جذاب و سرگرم کننده در این لیست، کلاه ایمنی Bunny Friends است. پوست دنده محافظ وقتی با ست لباسی که قبلا در این لیست ذکر شد ترکیب شود بسیار جذاب است. این کلاه دارای گوش های خرگوش در هر سه مدل است.


چگونه در Battlegrounds Mobile India جوایز Premium Crate را دریافت کنیم؟

گیمرها می‌توانند پس از چرخش با استفاده از UC، جوایزی را که در جعبه‌های ممتاز نشان داده شده است، به‌طور تصادفی دریافت کنند. معمولاً هر نوبت 60 UC هزینه دارد و باز کردن 10 جعبه به طور همزمان دارای برچسب قیمت 540 نقدی ناشناخته است. با این حال، کاربران می توانند در BGMI با قیمت تخفیف 18 UC در حال حاضر، Premium Crate را درخواست کنند.

از طرف دیگر، گیمرها می‌توانند از کوپن‌های Premium Crate برای دریافت جوایز تصادفی از استخر پاداش داده شده استفاده کنند. بازیکنان می توانند این کوپن ها را با انجام وظایف خاص در بازی از طریق رویدادها یا دستاوردهای سیستم به دست آورند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت