به روز رسانی PUBG Mobile 2.1

به روز رسانی PUBG Mobile 2.1

به روز رسانی 2.1 را می توان از فروشگاه Google Play و Apple App Store دانلود کرد.

رشد شهاب‌واری PUBG Mobile برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال تا حد زیادی توسط به‌روزرسانی‌های مداومی که توسعه‌دهندگان معرفی کرده‌اند تقویت شده است. پچ 2.1 اینجاست و کم کم در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

مانند تمام نسخه های قبلی، انتشار آن محتوای متنوعی را برای عنوان به ارمغان می آورد که برجسته ترین آن حالت منحصر به فرد Ancient Secret-Themed است. جدای از آن، فصل های جدید برای حالت Royale Pass و Ranked به زودی در دسترس خواهند بود.

هر زمان که دانلود برای منطقه آنها در دسترس قرار گرفت، افراد باید از فروشگاه Google Play یا Apple App Store برای دریافت نسخه 2.1 برای دستگاه های خود استفاده کنند.

جزئیات APK و iOS به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.1

بر اساس اعلام رسمی سرور Discord بازی، اندازه‌های دقیق به‌روزرسانی PUBG Mobile 2.1 برای اندروید و iOS در زیر آمده است:

حجم آپدیت iOS: 1.92 گیگابایت

حجم آپدیت اندروید: 656 مگابایت

گیمرها باید از فروشگاه گوگل پلی و اپل اپ استور برای دانلود آن به ترتیب روی پلتفرم های اندروید و iOS استفاده کنند. آنها همچنین باید از فضای ذخیره سازی کافی در دستگاه های خود اطمینان حاصل کنند.

جدای از این، افرادی که گوشی‌های اندرویدی دارند، می‌توانند از فایل APK که توسعه‌دهندگان در وب‌سایت عنوان در دسترس قرار می‌دهند، استفاده کنند. لینک همون اینه:

 

پیوند در حال حاضر یک APK برای نسخه 2.0 می دهد. فایل 2.1 قبل از 13 ژوئیه، ساعت 1:45 بامداد (UTC +0) در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، دو نسخه مختلف احتمالاً در دسترس خواهند بود: Compact و Regular. اندازه های پیش بینی شده آنها به ترتیب 600-700 مگابایت و 900 مگابایت تا 1.1 گیگابایت است.


مراحل دانلود با لینک

اندروید

مرحله 1: فروشگاه Google Play را باز کنید و PUBG Mobile را با استفاده از گزینه جستجو جستجو کنید. روی نتیجه مربوطه کلیک کنید.

 

مرحله 2: روی دکمه ‘Update’ ضربه بزنید تا مراحل دانلود برای به روز رسانی 2.1 بازی شروع شود.

iOS

مرحله 1: کاربران باید برنامه Apple App Store را بوت کنند و بازی را جستجو کنند. آنها می توانند در غیر این صورت از URL زیر استفاده کنند:

 

مرحله 2: بعداً، آنها ممکن است از گزینه ‘Update’ برای دریافت آخرین نسخه از عنوان بتل رویال استفاده کنند.

توجه: PUBG Mobile در هند ممنوع است، بنابراین گیمرهای این کشور باید از بازی آن اجتناب کنند. با این حال، آنها ممکن است نسخه انحصاری منطقه ای، BGMI را بازی کنند .

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت