تاریخ انتشار رسمی به‌روزرسانی ژانویه PUBG New State اعلام شد.

به روز رسانی ژانویه PUBG New State

به روز رسانی ژانویه PUBG New State: تاریخ انتشار رسمی و برنامه تعمیر و نگهداری اعلام شد.

 

PUBG New State یکی از بزرگترین و موفق ترین نسخه های PUBG Mobile است. این بازی در حال حاضر بیش از 40 میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و همچنین در ارائه دو به روز رسانی اصلی در بازی موفق بوده است.

با این حال، به‌روزرسانی ژانویه نزدیک است زیرا توسعه‌دهندگان به طور رسمی برنامه تعمیر و نگهداری و تاریخ انتشار رسمی نسخه قبلی را اعلام کرده‌اند.

تاریخ انتشار رسمی و برنامه نگهداری به روز رسانی PUBG New State در ژانویه مشخص شد

امروز، چند ساعت قبل، توسعه دهندگان PUBG New State به طور رسمی تاریخ انتشار و برنامه تعمیر و نگهداری آپدیت ژانویه را اعلام کردند. طبق گزارش رسمی وب‌سایت PUBG New State، به‌روزرسانی ژانویه قرار است در 13 ژانویه 2022 ساعت 11:30 صبح IST منتشر شود.

قبل از انتشار رسمی، بازی تحت تعمیر و نگهداری سرور قرار خواهد گرفت. در اینجا برنامه تعمیر و نگهداری رسمی برای به روز رسانی ژانویه آمده است:

زمان‌بندی تعمیر و نگهداری:  13 ژانویه، 01:00 – 06:00 (UTC+0) (6:30 صبح تا 11:30 صبح IST)

بازیکنان باید در نظر داشته باشند که پس از شروع تعمیر و نگهداری، نمی توانند به بازی دسترسی داشته باشند. همچنین باید توجه داشت که برنامه نگهداری ممکن است بسته به مسائل اضطراری تغییر کند. هر گونه تغییر در آینده متعاقباً در وب سایت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

پس از انتشار به‌روزرسانی، در اینجا نحوه دانلود به‌روزرسانی از فروشگاه Google Play و سایر اپ استورها آورده شده است.

کاربران فقط باید این مراحل را دنبال کنند:

فروشگاه Google Play

مرحله 1: بازیکنان باید به فروشگاه Google Play رفته و PUBG: NEW STATE را جستجو کنند. سپس برای دانلود به‌روزرسانی باید روی دکمه «به‌روزرسانی» ضربه بزنند.

مرحله 2: اگر هنگام به روز رسانی بازی با مشکل مواجه شدند، می توانند به Settings>Application>Google Play Store>Storage رفته و سپس باید کش را حذف کنند.

اگر هر مشکلی حتی پس از دانلود به‌روزرسانی همچنان ادامه داشت، کاربران می‌توانند به اجبار برنامه را ترک کنند یا دستگاه را راه‌اندازی مجدد کنند و دوباره به‌روزرسانی را دانلود کنند.

PUBG New State اسلحه جدید و سایر تغییرات اسلحه را در آپدیت ژانویه معرفی می کند: همه آنچه که باید بدانید

از این رو، طرفداران فقط باید یک روز دیگر منتظر بمانند تا دست خود را روی مورد انتظارترین به‌روزرسانی ژانویه در PUBG New State امتحان کنند.

توسعه‌دهندگان PUBG New State کارت‌های تغییر نام را در به‌روزرسانی ژانویه وارد خواهند کرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت