تاریخ انتشار نیو استیت مشخص شد

پابجی نیو استیت

با توجه به انتشار پیامی در اپ استور (App Store)، بازی‌بازان به تاریخ دقیق انتشار بازی PUBG: New State پی بردند. دیگر چیزی تا عرضه‌ی این اثر بر روی گوشی‌های هوشمند باقی نمانده است.

 

در گذشته شایعاتی مبنی بر تاریخ انتشار بازی PUBG: New State در ماه سپتامبر امسال به گوش می‌رسید. حال به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نخواهد داد و طرفداران باید مدت بیشتری را برای تجربه‌ی این عنوان صبور باشند. امروز در اپ استور که فروشگاه گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS است، خبر آمد که این بازی در تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ (۸ اکتبر ۲۰۲۱ میلادی) در اختیار افراد قرار خواهد گرفت. گفتنی است که پیش خرید این بازی نیز آغاز شده است و بازی‌بازان با ورود به فروشگاه‌هایی نظیر گوگل پلی (Google Play) و اپ استور می‌توانند این کار را انجام دهند.

البته استودیوی کرفتون (Krafton) هنوز تاریخ دقیق انتشار بازی پابجی نیو استیت را اعلام نکرده است. با این حال، افراد زیادی حدس می‌زنند که تاریخ ذکر شده در مورد این بازی صحیح باشد. هفته‌ی آینده قرار است نسخه‌ی آلفای این بازی به مدت دو روز منتشر شود. این نسخه در گذشته نیز برای مدت محدودی عرضه شد که حدود ۶۵۰ هزار نفر از آن استفاده کردند. به نقل از آن‌ها، این بازی فوق‌العاده خواهد بود.

با توجه به محبوبیت بازی PUBG، استودیوی سازنده تصمیم گرفت تا نسخه‌ی دیگری را هم با نام پابجی نیو استیت در دسترس قرار دهد. این بازی نیز در سبک بتل رویال است، اما از برخی وسایل نقلیه مدرن و حالت‌ها بیشتر و جالب‌تری برخوردار خواهد بود. هم‌اکنون افراد زیادی در حال اقدام برای خرید این بازی هستند و برای تجربه‌ی آن نیز لحظه‌شماری می‌کنند. ظاهرا این نسخه برای تیم سازنده هزینه‌های فراوانی را هم در بر داشته است.

 

منبع:گیمفا

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت