تاریخ و زمان انتشار به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8

تاریخ و زمان انتشار به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8 در 12 ژانویه 2022 ارائه مورد انتظار است.

 

به سختی می توان شور و شوق پیرامون به روز رسانی های PUBG Mobile را بزرگنمایی کرد، زیرا آنها تغییرات متعددی را برای ارتقای تجربه بازیکنان ایجاد می‌کنند. پچ 1.8 آتی از زمان شروع برنامه آزمایش بتا در اواخر دسامبر 2021، هیاهوی زیادی در بین بازیکنان ایجاد کرده است .

تست‌های بتا به بازیکنان عطش آنچه را که برایشان در نظر گرفته است می‌دهد، که این امر انتظار را برای آنها سخت‌تر کرده است. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که به روز رسانی جدید مجموعه ای از ویژگی های هیجان انگیز را در خود جای دهد، به خصوص با توجه به همکاری PUBG با Spider-Man: No Way Home .

واقعیت آن است که توسعه دهندگان هیچ اطلاعیه رسمی در مورد تاریخ انتشار به روز رسانی برای نسخه جهانی نداده اند.اما یک حدس قوی و آنچه که در جامعه نشان می دهد به‌ روزرسانی PUBG Mobile 1.8 ممکن است در 12 ژانویه 2022 ارائه شود.

این بر اساس یکی از پست‌های اینستاگرام PUBG Mobile Vietnam است که تقریباً به معنای “با شگفتی منتظر نسخه بعدی باشید.” تاریخ عکس موجود در پست 12 ژانویه 2022 است، از این رو تاریخ ذکر شده در بالا اینطور گمانه زنی می‌شود.

 

معمولاً یادداشت‌های پچ رسمی به‌روزرسانی یک روز قبل از پچ منتشر می‌شوند. با این حال، شایان ذکر است که توسعه دهندگان هنوز پچ یادداشت هایی را برای به‌روزرسانی PUBG Mobile 1.8 منتشر نکرده اند. پس از آن، بازیکنان سوالات زیادی در مورد آن دارند.

 

وقتی یکی از بازیکنان در مورد انتشار آپدیت 1.8 در سرور رسمی Discord جویا شد، یکی از مدیران پاسخ داد که در هفته آینده پچ یادداشت ها در بخش اخبار بازی اعلام می شود.

بر اساس اطلاعات موجود تا این لحظه، گیمرها انتظار دارند که نسخه PUBG Mobile 1.8 حدود 1 تا 2 روز دیگر عرضه شود. علاوه بر این، رویال پاس موجود در 17 ژانویه 2022 در ساعت 0 UTC به پایان می‌رسد و به‌روزرسانی عموماً چند روز قبل منتشر می‌شود.

به‌روزرسانی‌های بازی عموماً از ساعت 0 UTC، یعنی ساعت 5:30 صبح IST شروع می‌شوند و تا ساعت 1-2 UTC، یعنی 6:30-7:30 بعد از ظهر IST به طور کامل در دسترس هستند. علاوه بر این، سرورهای بازی برای نگهداری حذف نمی شوند.

در ادامه بخوانید:

بهترین VPN برای PUBG Mobile 2022

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.33 (3 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت