تازه وارد ها باید بدانند :پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

تازه وارد ها به پابجی شاید فکر کنند این یک بازی ساده است و چندان چیز خاصی ندارند اما این یک تفکر اشتباه است. پابجی یک بازی با تنوع بسیار بالا و قابلیت های فراوان است که فرا گرفتن آن ها ممکن است بسیار سخت باشند و عادت کردن به سبک بازی مشکل. در این مقاله قصد داریم درباره نکات مهم بازی که هر کسی باید آن ها را یاد بگیرد صحبت کنیم.

نکته اول برای افراد تازه وارد استفاده از مود تمرینی یا همان training ground است. این مود به شما اجازه میدهد که با تمامی اسلحه های بازی تمرین کنید و تمامی تجهیزات را تست کنید که بفهمید کدام یک بدرد شما میخورد. در این مود شما میتوانید از وسایل نقلیه مختلف هم استفاده کنید. درحالت تمرینی شما میتوانید نارنجک های مختلف هم تست کنید و بفهمید که هر کدام چه موقع و کی پرتاب کنید.

چیزی که افراد تازه وارد باید به یاد داشته باشند این است که شما میتوانید در تنظیمات بازی چه در نسخه کامپیوتر چه در نسخه موبایل نشانه خود را عوض کنید. نشانه گرفتن یکی از مهمترین نکات بازی است پس سعی کنید از نشانه ای استفاده کنید که راحت ترین حالت ممکن برای شما باشد و با آن بتوانید به راحتی تیراندازی کنید.

به این نکته دقت کنید که استفاده از خفه کن برای تفنگ ها ممکن است اندکی از قدرت آن ها بکاهد و شاید این دلیلی برای افراد تازه وارد باشد که از آن استفاده نکنند اما به این نکته دقت کنید که استفاده از خفه کن برای تفنگ ها باعث میشود دشمن نفهمد شما از کدام طرف شلیک میکنید. و این را بدانید که در آپدیت های اخری بازی پابجی مخصوصا بازی پابجی لایت شما حتی در مکان های معمولی هم میتوانید لوت مناسب پیدا کنید. و دیگر لازم نیست به مکان های شلوغ بروید. اما همچنان بهترین تفنگ ها در مکان های معروف هستند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت