ترکیب pes

در حال بارگذاری ویدئو ...

ین بازی با گرافیک فوق العاده و گیمپلی عالی توانسته رقابت جدی ای با بازی فیفا داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا به شما مقداری درباره ترکیب های بازی توضیح دهیم.

شما لازم نیست همه ترکیب های درون بازی راه حفظ کنید کاری که باید بکنید این است که فقط با آن ها اشنایی داشته باشید.یکی از بهترین ترکیب های بازی 3-3-4 یا 3-1-2-4( در بازی pes20)است. این نوع چینش بیشتر به درد بازیکن هایی که دوست دارند از کناره ها نفوذ کنند میخورد. گیمرها میتوانند با این چینش از کناره های محوطفه نفوذ کنند و بیشتر به درد تیم هایی میخورد که وینگرهای قدرمتندی دارند. یکی از معایب آن هم جا ماندن دفاع های کناری است پس حتما حواستان به این موضوع باشد.

ترکیب بعدی 1-2-1-2-4 است. بازیکنانی که از سرعت بالایی برخوردار نیستند و میخواهند که بازی را با پاس های کوتاه یا تیکی تاکا ببرند میتوانند از این چینش استفاده کنند تا به راحتی در بیشتر نقاط زمین بازیکن داشته باشید. حتما و حتما به پاس های کوتاه توجه کنید و آن ها را با دقت ارسال کنید و در دفاع نقطه قوت شما حضور بازیکنان شما است پس نگرانی خاصی ندارید فقط سعی کنید پرس را از جلو شروع کنید.

ترکیب 2-3-5 بدرد بازیکنان دفاعی میخورد. اگر فکر میکنید که تیم حریف از شما قوی تر است یا اینکه در میانه بازی میخواهید پوزیشن بازی خود را به حالت دفاعی تغییر دهید سعی کنید از این ترکیب استفاده کنید. برای حمله کردن شما دو فوروارد دارید پس بازیکن کم نمی آورید پس تمرکز خود را روی ضدحمله ها بگذارید برای دفاع کردن هم شما تنها کاری که باید بکنید این است که بازیکنان حریف را محاصره کنید. با این کار به راحتی میتوانید به پیروزی برسید.

امیدوارم بتوانید با رعایت کردن این نکات و به کار بردن این فنون بتوانید بازی بهتری را تجربه کنید و لذت ببرید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت