تفنگ های اپکس

در حال بارگذاری ویدئو ...

تفنگ ها در بازی های شوتر و بتل رویال بسیار اهمیت دارند. انتخاب مناسب به همراه یادگیری خوب تا حد زیادی میتواند به شما در بردن بازی ها کمک کند. شما باید بر اساس سبک بازیتان تفنگی متناسب با خود انتخاب کنید تا بتوانید حریفان خود را شکست دهید. در این مقاله میخواهیم بهترین تفنگ های بازی اپکس لجند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

در دسته پیستول یا همان کلت تفنگ wingman برتری نسبتا فوق العاده ای نسبت به هم دسته ای های خود دارد. این اسلحه با قابلیت وارد کردن 45 دمیج به بدن بسیار اسلحه خطرناکی است. شما با یک تیر هم میتوانید دمیج سنگینی به دشمن وارد کنید. از تجهیزات رد شدن از زره هم میتوانید برای قویتر کردن آن استفاده کنید. البته بدی این اسلحه سرعت تیراندازی پایین آن و دقت کم آن است که باید به این نکات هم دقت کرد.

در شاتگان ها به نوعی بهترین تفنگ mastiff shotgun است. درست است که این اسلحه تیرهای مخصوصی دارد و نمیتوان به راحتی آن را پیدا کرد. اما با این حال باز هم جزو بهترین تفنگ های بازی است. این تفنگ تا 288 دمیج وارد میکند و دشمنان را به عقب هل میدهد. با این تفنگ شما حتی میتوانید یک تیم کامل را از ببرید.البته برای این کار باید کمی حرفه ای باشید.

یکی از بهترین رایفل های بازی که میتوانید به خوبی روی آن حساب کنید  vk-47 flatline است .این اسلحه میتواند تعداد تیر زیادی را شلیک کند در حالی که دقت آن هم بالا است. شما میتوانید به راحتی در فایت ها شروع به تیراندازی کنید و دیگر نگران اینکه ممکن است کنترل تفنگ از دست شما خارج شود نباشید. به راحتی میتوان این اسلحه ها یکی از محبوب ترین اسلحه های بازی نامید. البته این اسلحه ها هم نیاز به تمرین و تمرکز دارند. قلق هر اسلحه متفاوت است پس توقع نداشته باشید که از همان ابتدا به یه سلاح کشتار تبدیل شوید.

شما میتوانید از اینجا درباره نحوه پیروزی در بازی اپکس لجند بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت