خرید یوسی فقط پابجی پی!

پابجی موبایل PUBG Mobile یکی از بازی های سبک BattleRoyal است. این بازی توانسته است از زمان انتشار توجه زیادی را جلب خود کند.

کلمه PUBG مخفف عبارت Player Unknown’s Battlegrounds می باشد که توسط استودیو Tencent عرضه شده است.PUBG توسط کاربران به صورت های مختلفی تلفظ می شود. (پابجی،پوبجی و بسیاری تلفظ های دیگر). اما تلفظ مرسوم و همگانی آن “پابجی” می باشد.در این بازی بازیکنان در یک زمین بزرگ فرود می آیند و پس از بدست اوردن اسلحه و تجهیزات به دنبال از بین بردن بقیه می روند. کسی برنده بازی می شود که آخرین نفری باشد که زنده میماند.

این بازی توانسته است به کمک گیم پلی جذاب و اعتیاد آورش بیش از ۴۰۰ میلیون بازیکن در سطح جهان را جذب خود کند. پابجی نسخه مخصوص pc را نیز داراست اما به دلیل ضعیف تر بودن پردازنده های موبایل نسبت به pc گرافیک آن نیز کمتر است اما فراموش نکنیم که این بازی نسبت به دیگر بازی های موبایل گزافیک بالایی دارد. شما در PUBG Mobile میتوانید شخصی سازی های متنوع و بی نظیری داشته باشید. از جمله میتوان به شخصی سازی انواع اسلحه، لباس، اسکین و … اشاره کرد. هم چنبن طراحی کرکتر ها، اسلحه ها، ماشین ها و خانه ها تاثیر به سزایی در گیرایی این بازی داشته است.

 

 

 PUBG Mobile UC

یوسی یکی از اعتبار های درون برنامه ای در این بازی است. بازیکنان می‌توانند با خرید یوسی، بسیاری از امکانات مهیج این بازی را بدست آورند.

شما با استفاده از یوسی قادر هستید بسیاری از اسلحه ها و لباس هایی را داشته باشید که در حالت عادی امکان استفاده از آن‌ها را ندارید.

 

              برای خرید یوسی کلیک کنید

چرا باید پابجی پی را برای خرید یوسی انتخاب کنیم؟

  1. امنیت
  2. تضمین خرید (شما به هیچ عنوان از پابجی پی ضرر نخواهید کرد)
  3. الباقی شعارهای تبلیغاتی در سایت های دیگر که در همه یکسان است:

سریع ترین زمان پرداخت٬مناسب ترین قیمت٬دارای نماد اعتماد الکترونیک٬پشتیبانی قوی و پاسخگویی در اسرع وقت

 

ما به شما اطمینان می‌دهیم که سایت pubgpay از امن‌ترین سایت های خرید یوسی است. شما دوستداران این بازی هیجان انگیز می‌توانید با خیالی آسوده و مناسب ترین قیمت و زمان ممکن،خرید خود را تحویل بگیرید و از آن لذت ببرید.

 

اعتماد شما افتخار و محبوبیت ما

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت