دیدار نیمار و شرکای پابجی

دیدار نیمار و شرکای پابجی

PUBG: BATTLEGROUNDS – نیمار جونیور امروز در رویداد Deston Rise با شرکای PUBG روبرو می شود.

او امروز از طریق پخش زنده و فعالیت های زنده در رویداد Deston Rise شرکت خواهد کرد.

نیمار جونیور، فوق ستاره فوتبال، با همکاری PUBG: BATTLEGROUNDS شرکت KRAFTON، در رویداد پخش زنده Deston Riseدر تاریخ 3 آگوست از ساعت 5:30 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر به تیم خود خواهد پیوست. او و تیمش مهارت های خود را در مقابل چندین شریک دیگر PUBG در نقشه جدید Deston قرار خواهند داد. علاوه بر پخش زنده رویداد در کانال رسمی PUBG: BATTLEGROUNDS Twitch ، نیمار جونیور در فعالیت‌های مختلفی در محلی در پاریس شرکت خواهد کرد. همچنین این چهره مشهور بر قوانین خاصی از رویداد Deston Rise تأثیر می گذارد – مانند مواردی که نیمار جونیور می‌تواند استفاده کند و چه مواردی و اقلام یا تجهیزاتی که تیم های دیگر می توانند یا نمی توانند در طول چالش ها استفاده کنند.

در طول رویداد Deston Rise، نیمار جونیور و تیمش در دو چالش مختلف رقابت خواهند کرد: تیم نیمار جونیور برابر همه: Lodge Defense برای دو مسابقه و PUBG: BATTLEGROUNDS BR Match برای یک مسابقه. در طول چالش ها، نیمار جونیور مهارت های فوتبالی خود را به نمایش می گذارد و به طور بالقوه مسیر نبردهایی را که با آن روبرو می شود تغییر می دهد. با خواندن ادامه مطلب مروری بر چالش هایی را می خوانید که نیمار جونیور با این رویداد رو به رو خواهد شد.

 

 

در ادامه بخوانید:

ممنوعیت BGMI ممکن است مانند PUBG باشد: در اینجا دلیل و دلایل آن آمده است.

دولت هند به گوگل و اپل دستور داده است تا بازی محبوب بتل رویال BattleGrounds India با نام BGMI را مسدود کنند. Krafton کره جنوبی توسعه دهنده برنامه محبوب بازی است. در حالی که Krafton تأیید کرده است که این بازی پس از دستور دولت از فروشگاه Google Play و Apple App Store حذف شده است، تا کنون هیچ توضیحی در مورد دلیل ممنوع شدن این بازی وجود ندارد.
اکنون گزارشی در IANS به نقل از منابع ادعا می‌کند که برنامه بازی BGMI بر اساس بخش 69A قانون فناوری اطلاعات، 2000 ممنوع شده است. کشور، امنیت کشور، روابط دوستانه با کشورهای خارجی یا نظم عمومی. این همان اقدامی است که برای دستور ممنوعیت پابجی در سپتامبر 2020 مورد استفاده قرار گرفت. بیش از 270 برنامه چینی که از ژوئن 2020 در هند مسدود شده بودند، بر اساس همان قانون ممنوع شده اند.
در بیانیه دولت آمده است: «دولت متعهد است از منافع شهروندان و حاکمیت و یکپارچگی هند در همه جبهه‌ها محافظت کند و تمام اقدامات ممکن را برای اطمینان از آن انجام خواهد داد». در ادامه این دستور آمده است که وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) بر اساس گزارش‌های جامع دریافتی از مرکز هماهنگی جرایم سایبری هند، وزارت امور داخله، دستور مسدود کردن دسترسی کاربران هندی به این برنامه‌ها را صادر کرده است.

پس از ممنوعیت پابجی، Krafton رسما روابط خود را با Tencent در هند قطع کرد. Krafton از راه اندازی بازی BGMI در می 2021 خبر داد. این بازی در نهایت در 2 جولای با بازی تقریباً مشابهی منتشر شد. به نظر می‌رسد که این برنامه کرافتون در هند نیز سودآور است. زچرا که در یک بازه زمانی فقط یک سال، BGMI از 100 میلیون کاربر ثبت‌شده در هند فراتر رفته است.یک سازمان غیرانتفاعی (NGO) که در زمینه توسعه اقتصادی-اجتماعی فعالیت می کند، نامه ای به دولت نوشته بود و خواستار ممنوعیت BGMI بر اساس همان بخش (69A قانون فناوری اطلاعات) شده بود. در این نامه، این سازمان غیردولتی اعلام کرد که این برنامه باید ممنوع شود زیرا حاکمیت و یکپارچگی هند را تهدید می کند. این شرکت ادعا کرد که Krafton یک شرکت پیشرو در شرکت اینترنتی چینی Tencent Holdings است. علاوه بر این، تنسنت با 15.5 درصد سهام دومین سهامدار بزرگ کرافتون است.

PRAHAR از ممنوعیت BGMI استقبال کرده است. از فوریه امسال، ما این واقعیت را مطرح کردیم که BGMI و پابجی ممنوعه یکی هستند. ابهای میشرا، رئیس پرهار، در بیانیه‌ای گفت: در به اصطلاح آواتار جدید، BGMI با پابجی قبلی تفاوتی نداشت. اما Tencent همچنان آن را در پس‌زمینه کنترل می‌کرد. به نفع امنیت و حاکمیت هند است.»

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت