محدود کردن خودکار کانال‌های YouTube مرتبط با هک

محدود کردن خودکار کانال‌های YouTube مرتبط با هک

راه حل PUBG Mobile برای محدود کردن خودکار کانال‌های YouTube مرتبط با هک، طبق خط‌مشی جدید

 

PUBG Mobile یکی از معروف‌ترین بازی‌های بتل رویال است که دارای پایگاه بازیکنی عظیم است. در میان تعداد بی‌شمار گیمرهای موبایل، چند بازیکن بی‌وجدان از هک‌ها و تقلب‌ها استفاده می‌کنند تا از دشمنان خود دفاع کنند.

کلاهبرداران و هکرها بارها توسط توسعه دهندگان بازی ممنوع شده اند. آنها اکنون اقدام به ممنوع کردن دائمی آنها به صورت خودکار در صورت ارسال ویدیوهای تبلیغ هک در YouTube کرده اند.

هکرها تهدید بزرگتری در نسخه هندی بازی، Battlegrounds Mobile India هستند.


ویدیوهایی که هک های PUBG Mobile را تبلیغ می کنند به طور خودکار محدود می شوند

یوتیوب یکی از پلتفرم‌های اصلی گیمرهای موبایل در سراسر جهان بوده است که برای پخش جریانی مسابقات و نمایش تاکتیک‌های گیم پلی خود استفاده می‌کنند. ویدئوهایی که در روزهای اولیه پس از انتشار بازی منتشر شد، نکات و ترفندهای بی گناهی بود که به بازیکنان کمک کرد تا گیم پلی خود را بهبود بخشند.

با این حال، این از کنترل خارج شد و بسیاری از هکرها از آن برای آپلود ویدیوهای تبلیغاتی تقلب سوء استفاده کردند تا بینندگان بتوانند مزیتی ناعادلانه به دست آورند.

از آنجایی که این ویدیوها معمولاً ویروسی می شوند، توسعه دهندگان PUBG Mobile پیام مهمی را از طریق کانال رسمی Discord بازی منتشر کردند. اشاره کرد که ویدیوهای تبلیغ کننده هک و تقلب به طور خودکار محدود می شوند. اگر هر یک از معیارهای زیر را داشته باشند، کانال آنها به طور خودکار بدون اطلاع قبلی بسته می شود:

  •  یوتیوبر 1000 یا کمتر مشترک داشته باشد
  •  تعداد بازدید کانال کمتر از 10000 باشد

 

 

سیستم نظارت خودکار می تواند عبارات مربوط به هک/تقلب را در توضیحات/عنوان ویدیو تشخیص دهد. پس از دستگیری، کانالی که در دسته بندی فوق قرار می گیرد بدون هیچ بازبینی پایان می یابد. همچنین اشاره شد که ویدیوهای بازیکنانی که از عبارات هک به عنوان عنوان ویدیوی خود استفاده می کنند و تنها با هدف افزایش بازدیدها استفاده می کنند نیز خاتمه خواهد یافت.

گیمرهای موبایل این اختیار را دارند که هر کانال/ویدیویی را که در آن تقلب پخش کننده را تشخیص می دهند، گزارش دهند. آنها می توانند با آپلود ویدیوهای فهرست نشده از آن به عنوان مدرک در گزارش های تقلب استفاده کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت