رفع مشکل ورود به بازی پابجی موبایل

چند روز اخیر خیلی از کاربر های پابجی پی برای ورود بازی پابجی موبایل با مشکل روبرو شده بودند البته این مشکلات متاسفانه از قبل هم وجود داشت اما به این شدت نبود و بیشتر با افزایش پینگ بازی خودش رو نشون میداد .

با توجه به درخواست های شما عزیزان ما در پابجی پی بعد از جستجو های زیاد به یک راه حل رایگان و ایمین رسیدیم که در این پست به معرفی آن میپردازیم.

با توجه به یک سری تحریم ها و بسته شدن برخی از سرور ها برای آی پی های ایران تنها راه حل مشکل استفاده از قند شکن و یا تغییر DNS هست البته باید توجه داشته باشید که اگر از سرویس های بی کیفیت استفاده کنید بجای حل مشکل ممکن است مشکلاتی هم بوجود بیارید .

راه حل ما در پابجی پی استفاده از DNS های شکن جهت دور زدن این تحریم هاست .

محصول شکن کاری از شرکت “بنیان سامان رایانه” می باشد که برای استفاده های شخصی بصورت رایگان در دسترس قرار گرفته است البته اگر دوست داشتید میتونید در تامین هزینه های این سرویس بهشون کمک کنید .

تنها کاری که شما برای رفع مشکلتون باید انجام بدید اینه که طبق توضیحات سایت شکن DNS رو برای دستگاه خودتون فعال کنید و بعد بدون دردسر وارد بازی پابجی موبایل بشید.

جهت استفاده از شکن در اندروید میتونید جهت استفاده راحتر از اپلیکیشن شکن استفاده کنید .  (بعد از نصب فقط کافیه روی دکمه وسط صفحه که عکس ابر داره کلیک کنید تا DNS راه اندازی بشه حتما قبلش ف ی ل ت ر شکن رو خواموش کنید )

 

لطفا اگر مشکلتون به این روش حل شد لینک مطلب رو برای دوستاتون هم ارسال کنید و در نظرات همین مطلب اعلام کنید و 5 ستاره بدید .

ممنون از همراهیتون

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
3.67 (3 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

329 دیدگاه برای “رفع مشکل ورود به بازی پابجی موبایل

  1. اسماعیل گفته:

    سلام چرا گوشیم وسط بازی لیویک مپیره بیرون وقتی اندروید ۱۰ بود نمیپرید الان اپدیدتش کردم اینطوری شد

  2. Mahtab گفته:

    سلام
    من تازه نصبش کردم ولی میگه کد ورود بزنید،این کد از کجا باید بیارم حتی جیمیلمم نپرسیده فقط میگه کد ورود به برنامه را وارد کنید

  3. اخلاصی گفته:

    سلام من تازه بازی رو نصب کردم .
    با *** شکن رفتم تو بازی میگه کد باید بزنی چه کدی ؟!
    چون تازه نصب کردم نمیدونم چی میخواد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت