رنک آپ کردن در COD:Mobile

در حال بارگذاری ویدئو ...

رنک آپ کردن در بخش چند نفره این بازی کار سختی میتونه باشه.سیستم رنک آپ این بازی در حال حاضر کمی خراب هستش و بعضی اوقات شما را با رقیبان خیلی بهتر از خودتون میندازه که هیچ شانسی برای بردن از آن ها را ندارید.در این مقاله ما به شما چند راه کار برای بالا بردن سریع تر رنک خودتان پیشنهاد می دهیم.

با یک تیم کامل وارد بازی بشید

با تنها بازی کردن شانس بردن شما خیلی کمتر میشود پس سعی کنید با 4 نفر از دوستان خودتان وارد بازی شوید.با تیم کامل وارد بازی شدن میتواند باعث هماهنگی بهتر بشود و همچنین اگر کنار هم باشید راحت تر ارتباط برقرار می کنید و با استراتژی مشترک دشمنان از بین ببرید. شما میتوانید از وویس چت خود بازی یا برنامه های جایگزین برای ارتباط برقرار کردن استفاده کنید .اگر هم تیمی ندارید میتوانید از سرور های دیسکورد یا تالار های گیمینگ استفاده کنید.

با اسلحه و تجهیزات مناسب وارد بازی شوید

در بازی های رنک دار همه چیزی برای بردن یک بازی مهم است.اسلحه ، اپریتور و … همگی نقش مهمی در بردن شما دارند.با انتخاب تجهیزات و اسلحه مناسب به شما برتری نسبتا زیادی نسبت به تیم مقابل میدهد.

برای چیدن تجهیزات اول از همه از خودتان سوال کنید که شه نوع استایلی برای بازی کردن ترجیح میدهید.دفاعی؟تهاجمی؟یا حتی شما ترجیح میدهید که یارتان را ساپورت کنید.بعد از پیدا کردن استایل مورد علاقه تان می توانید از بازیکن های حرفه برای چیدن تجهیزات تان مشورت بگیرید.

انتخاب اسلحه مورد علاقه

انتخاب اسلحه ای که شما با آن راحت تر هستید مهم ترین بخش در رنک آپ کردن در این بازی است.سعی کنید اسلحه مورد علاقه تان را پیدا کنید.برای پیدا کردن اسلحه مورد علاقه تان شما می توانید با هر اسلحه 2 تا 3 روز کار کنید تا ببینید ایا از این اسلحه خوشتان می آاید یا نه.معمولا بازیکن های حرفه ای اسلحه ای با سرعت شلیک بالا را انتخاب میکنند که روی سرعت حرکت کاراکتر درون بازیشان تاثیر آنچنانی نگذارد.در حال حاضر بهترین گزینه AK117 می باشد.

همچنین میتوانید از اینجا نحوه رنک آپ سریع در پابجی را بخوانید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (4 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت