سازندگان تقلب موبایل PUBG مجبور به پرداخت 10 میلیون دلار خسارت شدند

سازندگان تقلب موبایل PUBG مجبور به پرداخت 10 میلیون دلار خسارت شدند

این قضاوت‌ها پیام واضحی را ارسال می‌کنند که ما تقلب در PUBG Mobile را تحمل نخواهیم کرد.»

اعضای یک گروه هکری که برای PUBG Mobile ایجاد تقلب می کنند، به پرداخت 10 میلیون دلار غرامت محکوم شده اند – که توسعه دهندگان PUBG می گویند که آنها را مجدداً در فناوری ضد تقلب سرمایه گذاری خواهند کرد.همانطور که در یک بیانیه مطبوعاتی توضیح داده شد، دادگاه‌های فدرال در ایالات متحده و آلمان اخیراً به نفع ناشران PUBG Mobile Tencent Games و Krafton در دادخواستی که علیه اعضای یک گروه هکر معروف به ایجاد و توزیع تقلب در بازی راه‌اندازی شده بود، رای دادند.به عنوان بخشی از این حکم، متهمان به پرداخت حدود 10 میلیون دلار غرامت به ناشران محکوم شده اند. علاوه بر این، به این گروه دستور داده شده است که جزئیات مربوط به نحوه بهره برداری از بازی را در وهله اول ارائه دهند و تحت دستورالعمل های سختگیرانه برای توقف هرگونه فعالیت غیرقانونی آتی شامل تقلب در بازی هستند. 

در بیانیه‌ای پس از پیروزی قانونی، ریک لی، سازنده PUBG موبایل Tencent Games در مورد اهمیت این حکم در جامعه آنلاین بازی صحبت کرد. «میلیون‌ها بازیکن در سرتاسر جهان از PUBG Mobile لذت می‌برند و ما شرایط بازی را برای همه تضمین خواهیم کرد. متأسفانه اقدامات گروه های هکر عادلانه بودن بازی را تضعیف می کند. این قضاوت ها پیام روشنی را ارسال می کند که ما تقلب در PUBG Mobile را تحمل نخواهیم کرد.”

مینو لی، رئیس توسعه محصول PUBG Mobile Krafton افزود که ناشران به نظارت بر وضعیت بازی در آینده ادامه خواهند داد. لی گفت: “سرگرمی و انصاف بستر تجربه PUBG Mobile است و تقلب به هر شکلی قابل تحمل نخواهد بود.” به این ترتیب، ما به اجرای حقوق IP خود با عزم تزلزل ناپذیر در برابر هر کسی که به دنبال لکه دار کردن یا سوء استفاده از آنها هستند ادامه خواهیم داد. ”

این دو شرکت اعلام کردند که هرگونه وجوهی که از این حکم بازیابی می‌شود، مجدداً در فناوری ضد تقلب برای بازی سرمایه‌گذاری می‌شود.

علیرغم اینکه این یک پیروزی برای PUBG Mobile و جامعه آن است، سایر ناشران امیدوارند که پیام گسترده‌تری را در سراسر صنعت ارسال کند. موضوع تقلب با ظهور بازی‌های آنلاین رایگان بسیار برجسته‌تر شده است و بر تعدادی از جوامع بازی مانند Halo Infinite ، Call of Duty: Warzone و Battlefield 2042 تأثیر گذاشته است .

در حالی که تعدادی از بازی‌ها مانند Call of Duty: Warzone به دنبال مبارزه با تقلب از طریق ایجاد و بهبود سیستم‌های ضد تقلب داخلی خود هستند ، گزینه‌های قانونی بیشتری نیز توسط تعدادی از شرکت‌ها در حال بررسی است. اخیراً، Activision اعلام کرد که شکایتی را علیه EngineOwning – یک توزیع کننده محبوب تقلب که متهم به ایجاد و توزیع تقلب در طیف وسیعی از عناوین Call of Duty است، به راه انداخته است. با در نظر گرفتن این موضوع، این احتمال وجود دارد که Activision با حکم اخیر به نفع PUBG Mobile تشویق شود و امیدوار به نتیجه مشابهی در پیگیری‌های خود باشد.

 

شرکت Tencent و Krafton اعلام کرده‌اند که وجوه دریافتی را در فناوری‌های ضدتقلب سرمایه‌گذاری خواهند کرد، از جمله ویژگی اخیراً منتشر شده “ویژگی ممنوعیت دستگاه” است که می تواند دستگاه های خاصی را از ورود به PUBG Mobile یا ایجاد حساب های جدید منع کند. این تصمیم جدیدترین تصمیم در جنگ قانونی است که علیه توزیع‌کنندگان تقلب آنلاین به راه افتاده است، به طوری که Activision Blizzard اخیراً از سایت دیگری به دلیل تقلب های Call of Duty Warzone شکایت کرده است.

 

برای خواندن اطلاعات بیشتر در مورد تلاش‌هایی که شرکت‌ها برای مبارزه با متقلب‌ها در بازی‌های خود انجام می‌دهند،این بخش را بررسی کنید که جزئیات دادخواستی را که Riot و Bungie علیه تولیدکنندگان نرم‌افزار ایجاد هک برای Valorant و Destiny 2 در سال گذشته به راه انداختند را  ببینید.
درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت