سرمایه گزاری PUBG در NFT!

سرمایه گزاری PUBG در NFT!

Krafton Inc، خالقان PUBG، در NFT سرمایه گذاری می کنند.

 

Krafton Inc، خالق ژانر بتل رویال PUBG ، سرمایه گذاری سهام خود را در Seoul Auction Blue (2.5 میلیون دلار) و XBYBLUE (4.1 میلیون دلار) اعلام کرده و یادداشت تفاهم (MOU) را برای توسعه پروژه های NFT-گرا امضا کرده است. اساساً، Krafton Inc می‌خواهد همه چیز سرگرم کننده باشد ، و برنامه این است که از «عملکرد سرور بازی نقش‌آفرینی آنلاین چندنفره در مقیاس بزرگ (MMORPG) و فناوری‌های گرافیکی نسل بعدی» کرافتون برای فروش آواتارهای NFT که می‌توانند در فرا وجه پیش بینی شده در آینده هر دو Seoul Auction Blue و XBYBLUE محصولات NFT را طراحی و تبلیغ می کنند و در عین حال IP Krafton را نیز مدیریت می کنند.

CH Kim، مدیر عامل شرکت KRAFTON، گفت: “KRAFTON دارای سابقه غنی در توسعه فناوری های اختصاصی است که بخشی از پایه و اساس توسعه NFT و metaverse ما هستند.” ما می‌توانیم تحقیقات خود و تخصص شریکمان را ترکیب کنیم تا تجربیات جدیدی ارائه دهیم که کاربران جهانی آن را سرگرم‌کننده و جذاب بدانند. این تازه آغاز راه است زیرا KRAFTON جزئیات بیشتری را در رابطه با همکاری خود با Seoul Auction Blue و XBYBLUE و همچنین شراکت‌های جهانی دیگری که برای گسترش تجارت ما در آینده قرار دارد، اعلام خواهد کرد.

اگر منصف باشیم، PUBG همچنان یک تایتان در سراسر جهان باقی مانده است. در آمریکای شمالی کمتر، اما پس از راه اندازی F2P، تعداد بازیکنان خود را تقریباً دو برابر کرد. اگر NFT از سال 2017 تا 2019 رواج داشت، این بدون شک یک معامله بسیار بزرگتر بود، زیرا در آن زمان PUBG به عنوان قابل بانکی ترین و محبوب ترین IP بازی جدید در جهان بود.

Jung-bong Lee، مدیر عامل Seoul Auction Blue، گفت: «از طریق IP محتواها و هنرمندان مختلفی که XXBLUE ایمن کرده است، ما معتقدیم که Seoul Auction Blue به طور منحصر به فردی برای گسترش و محبوبیت اکوسیستم NFT و metaverse موقعیت دارد. XXBLUE دارای تعدادی IP هنری پایدار است و با شرکای قدرتمندی مانند KRAFTON برای رشد و گسترش این IP با چالش‌هایی روبرو خواهد شد.

Seoul Auction Blue بزرگترین حراج هنر کره است و XBYBLUE یکی از شرکت های تابعه Seoul Auction Blue است و سرویسی به نام XXBLUE را اداره می کند که IP ها را ایمن می کند و “محتوای هنری دیجیتال محدود” را به آن روح های بدبختی که به چنین چیزهایی علاقه مند هستند ارائه می دهد.

بازی PUBG: Battlegrounds برای رایانه های شخصی، اندروید، iOS، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و استادیا به صورت رایگان در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد NFT، PUBG و هر آنچه در این میان است، با TechRaptor همراه باشید.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آیا PUBG: Battlegrounds را بازی کردید؟ آیا شما علاقه مند به بازی آن هستید؟ نظر شما در مورد NFT چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت