سقوط پسر 16 ساله در حین بازی PUBG!

سقوط پسر 16 ساله در حین بازی PUBG!

PUBG: پسر 16 ساله در حین بازی پابجی از ساختمان سقوط کرد! این حادثه به شدت باعث مجروحیت وی در حین بازی پابجی موبایل که از طبقه دوم ساختمان سقوط کرده بود شد.

پس از سقوط در حین بازی پابجی مجروح شد

شادان شیخ تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد. وی با جراحات شدید در بیمارستان بستری شد.

 

Nursery: Pubjiche ( بازی PUBG ) داستان های زیادی بارها و بارها مطرح شده اند. اخیراً یک اتفاق تکان دهنده از نشیک در رابطه با پابجی گزارش شده است. چند روز پیش نشیکاز نشیک تا ناندد ) پسری در حال بازی پابجی به ناندد رسید. این پسر نیز در بازداشت پلیس قرار گرفت. در این بین، اکنون پلغار ( پالغر نیوز) مردی 16 ساله در حین انجام بازی پابجی از طبقه دوم سقوط کرد که بااین حادثه پاب جی گیم مرد جوان بر اثر سقوط از طبقه دوم ساختمان در حال ساخت به شدت مجروح شد. او به سرعت به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شد و در همان محل مرگ وی اعلام شد.

اما با رساندن به موقع به مراکز درمانی این جوان در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است. این حادثه تکان دهنده در شیرگان در پلغار رخ داد. تعداد افرادی که بازی پابجی را بازی می کنند بسیار زیاد است. این اتفاق نشان دهنده این واقعیت است که جوانان آنقدر از سر و صدای بازی ها مات شده اند که از هیچ چیز آگاه نیستند. بنابراین نگرانی در مورد جوانانی که در حال بازی هستند ابراز می شود.

چگونه اتفاق افتاد

مردی 16 ساله با دوستانش در ساختمانی در حال ساخت مشغول بازی پوجی بود. این حادثه ناگوار در حالی رخ داد که مرد جوان در طبقه دوم ساختمان مشغول بازی بود. شادان مظهر شیخ 16 ساله چنان غرق در بازی بود که حتی نمی دانست از کجا آمده است.

وی تعادل خود را از دست داد و به زمین افتاد. شادان شیخ با جراحات شدید در بیمارستان بستری شد. او هم اکنون در بیمارستان امدادی پلغار تحت درمان است.

صدای بازگشت بازی پابجی ..

در دو سال اخیر شاهد حضور جوانان در بازی پابجی بودیم. 118 اپلیکیشن از جمله Pubji پس از تنش بین هند و چین ممنوع شد. اما چند روز پیش گفته شد که بازی موبایل PUBG اکنون به هند بازمی گردد. از آن زمان، طرفداران بازی پابجی به این فکر می کردند که این بازی دقیقا چه زمانی عرضه می شود.

 

 

چندی پیش ، سازمان بهداشت جهانی بازی های کامپیوتری را جزو یکی از اعتیاد آور ترین عنوان ها بیان کرد و رتبه یازدهم برای این عنوان در نظر گرفت. بسیاری بازی پابجی مخصوصا نسخه موبایل را یکی از عوامل تشدید کننده در خدشه دار کردن عنوان بازی های کامپیوتری در فرهنگ عمومی میدانند و همین امر باعث شده بسیار رد شبکه های اجتماعی مانند Reddit درخواست خاموش شدن سرور های این بازی به صورت کامل یا اعمال محدودیت هایی بیشتر برای کشور هایی که هنوز نمیتوانند فرق بین بازی و واقعیت را درک کنند، بشوند.

اگر دقت کرده باشید اکثر این قبیل اتفاقات بیشتر در بخش آسیا مخصوصا هند رخ میدهد، چین برای حفظ امینت جوان های کشور، بازی را به طور کامل فیلتر کرد، اکنون مشکلات این بازی در کشور عربستان و ایالت متحده عربی نیز رسیده و بیشتر گیمر ها در اروپا و آمریکا بیشتر به بازی فورتنایت میپردازند تا بازی با PUBG، باید دید سازندگان این بازی چه راهکار هایی برای جلوگیری از این قبیل اتفاقات ارائه خواهند داد زیرا با ادامه همین روند بازی پابجی موبایل در پایان سال میلادی ممکن است به طور کامل در تمام کشور ها بن شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت