فصل 12 کالاف دیوتی موبایل

در حال بارگذاری ویدئو ...

فصل 12 COD MOBILE مدتی است که شروع شده است و معمولا بعد از هر آپدیت تغییراتی در تفنگ ها رخ میدهد که آن ها را نسبت به هم قوی یا ضعیف تر میکند. دانستن اینکه بعد از هر اپدیت کدام تفنگ نسبت به بقیه برتری پیدا کرده است میتواند تا حد زیادی به شما در انتخاب تفنگ کمک کند. در این مقاله قصد داریم چند تفنگ برتر این فصل را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم در انتخاب سلاح تا جایی که میتوانیم کمک کنیم.

Assault rifle

در این فصل بهترین تفنگ اتوماتیک بازی DR-H است. این تفنگ میتواند میتواند تا 32 دمیج بر بدن وارد کند که اگر به سر اصابت کند میتواند حتی مقدار بیشتری دمیج وارد کند.لگد این تفنگ زیاد نیست و دقت آن بسیار زیاد و شما به راحتی با آن میتوانید دشمنان را از پا در بیاورید. همچنین رنج این تفنگ زیاد است و در درگیری های از راه دور هم به کار شما می آید.

SMG

Fennec در این فصل فوق العاده است. میتواند تا 38 دمیج به دشمن وارد و سرعت تیراندازی با این تفنگ به شدت بالاست که آن را در درگیری های نزدیک به یکی از بهترین تفنگ های بازی تبدیل میکند. البته لگد این تفنگ اندکی بالاست که شما باید روی آن کار کنید. سعی کنید در مود هایی که درگیری های آن از فاصله نزدیک است از این تفنگ استفاده کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید. به جرات میتوان گفت در نبرد های نزدیک تفنگی قادر به شکست دادن آن نیست.

Sniper Rifle

بهترین اسنایپر این فصل Locus است.این تفنگ نسبت به دیگر اسنایپرها سرعت تیراندازی بالاتری دارد و تیراندازی با آن بسیار راحت تر است. همچنین قدرت آن بسیار بالا است و اگر شما به بالا تنه حریفان شلیک کنید میتواند با یک تیر آن ها را از پا در بیاورد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت