لگد تفنگ در بازی پابجی

در حال بارگذاری ویدئو ...

لگد تفنگ ها در بازی پابجی یکی از نکات مهمی است که باید به آن دقت کنید. وقتی شلیک میکنید تفنگ شما به یک سمت حرکت میکند که باعث میشود تیرهای بعدی شما به هدف نخورد و شما نتوانید دشمن خود را بکشید. در این مقاله قصد داریم درباره ی لگد تفنگ تنظیمات و نکاتی را بگوییم که با آن ها بتوانید تا حدی جلوی لگد تفنگ خود را بگیرید.

لگد تفنگ ها

در بازی پابجی هر تفنگ لگد متفاوتی با لگد دیگر تفنگ ها دارد به این صورت که وقتی شلیک میکنید هر تفنگ ممکن است به سمتی برود و مقدار این حرکت متفاوت است. سعی کنید تفنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در بازی با برداشتن آن ها پترن لگد آن ها را یاد بگیرید. بعد از تمرین کردن هر تفنگ به مقدار کافی میتوانید یاد بگیرید که هر تفنگ موقع تیراندازی به کدام سمت میرود.

موقع تیراندازی بنشینید

در بازی پابجی وقتی که شما نشسته تیراندازی میکنید لگد تفنگ ها تا حد زیادی کمتر میشود و شما میتوانید با دقت بسیار بیشتری تیراندازی کنید. سعی کنید وقتی که دشمن را میبینید روی زمین دراز بکشید یا بنشینید تا بتوانید با دقت بالا آن ها را بکشید.

تک تیر و رگبار 

این دو حالت تیراندازی با هم تفاوت های زیادی دارند. حالت رگبار برای کشتن دمشنان از نزدیک بسیار خوب عمل میکند چون در آن حالت شما لازم دارید که دشمنان را در سریع ترین زمان ممکن بکشید. اما از راه دور بهترین حالت این است که تفنگ شما روی حالت تک تیر باشد تا بتوانید با دقت بسیار بالا ضربات کاربردی مخصوصا هدشات به حریف وارد کنید.

یاد گیری لگد مخصوص هر تفنگ کاری است که ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد اما به یاد داشته باشید که بیشتر بازیکنان حرفه ای این نوع اطلاعات را بلدند و از آن ها استفاده میکنند. پس به یاد داشته باشید که تمرین شما هر چقدر بیشتر باشد شما به بازیکن حرفه ای تری تبدیل میشوید.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت