لیست بهترین بازی های اندروید مانند Apex Legends Mobile در سال 2022

لیست بهترین بازی های اندروید مانند Apex Legends Mobile در سال 2022
بازی تیراندازی مورد انتظار Apex Legends Mobile سرانجام در مارس 2022 برای حدود ده کشور عرضه شد. با توجه به واکنش های اولیه کاربران، به نظر می رسد این بازی یک اقتباس موبایلی چشمگیر از Respawn Entertainment و بازی رایگان Apex EA باشد. 

اگرچه Apex Legends Mobile یک بازی مستقل است که صرفاً برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده است، بازیکنان می‌توانند شباهت‌های آن را با همتای رایانه شخصی خود ببینند. شوتر BR دارای Legends، سلاح‌های پیشرفته، نقشه‌هایی با محیطی آینده‌نگر، اکشن بازی با اکتان بالا و بسیاری موارد دیگر است.

علاوه بر این، پس از انتشار جهانی، طرفداران می توانند از گرافیک بالاتر و همه جانبه لذت ببرند. با این حال، در حال حاضر، بازیکنان می‌توانند سایر بازی‌های تیراندازی چشم‌گیر را امتحان کنند که تجربه‌ای در میدان جنگ مبتنی بر استراتژی شبیه به Apex Legends Mobile ارائه می‌کنند.


Apex Legends Mobile: بهترین جایگزین‌ها برای آزمایش قبل از عرضه جهانی تیراندازی BR EA (اندروید)

1) pubg new state

جلد یوتیوب

تیرانداز Krafton’s BR که در ابتدا با نام PUBG: New State در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، در اوایل سال 2022 تغییری در نام دریافت کرد. تیرانداز BR Krafton که در حال حاضر به عنوان New State Mobile شناخته می شود. هدفش ارائه یک تجربه میدان جنگ آینده نگرانه در جهان PUBG است.

بنابراین، بازیکنان می توانند از مجموعه ای از ابزارها جدا از سلاح ها در طول مسابقه استفاده کنند. این گجت‌ها هدف خاصی را دنبال می‌کنند، بنابراین بازی را از نظر استراتژیک غنی می‌کنند. جدا از لوازم درون بازی، بازیکنان می توانند شاهد یک تجربه همهجانبه بتل رویال با تنظیمات سطح بالا باشند.


2) COD موبایل

جلد یوتیوب

فرنچایز Call of Duty یکی از موفق‌ترین سری بازی‌های ویدیویی تمام دوران است. COD Mobile عنوانی مستقل است که برای گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است. در حالی که ویژگی‌های مختلفی مانند نقشه‌ها، سلاح‌ها، شخصیت‌ها، امتیازات، مهارت‌های اپراتور و موارد دیگر را از بازی‌های Call of Duty به کار می‌گیرد.

مانند Apex Legends Mobile، Call of Duty: Mobile USP با تطبیق‌های قبلی احساسات طرفداران را نقد می‌کند و عملکرد بالاتری را در گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد. بنابراین، COD Mobile یک جایگزین عالی است تا زمانی که اقتباس گوشی هوشمند Apex Legends در سطح جهانی راه اندازی شود.


3) Farlight 84

جلد یوتیوب

سومین ورودی این لیست، Farlight 84، یکی دیگر از شوترهای جدید BR است که تجربه ای در میدان جنگ ارائه می دهد که کاملاً شبیه به Apex Legends Mobile است. با وجود داشتن حجم دانلود در حدود 850 مگابایت، Farlight 84 بهینه سازی گرافیکی استثنایی را ارائه می دهد که به طور موثر در اکثر دستگاه های میان رده کار می کند.

سلاح‌های آینده‌نگر با لباس‌های بیرونی و لوازم مختلف با فناوری پیشرفته به کاربران اجازه می‌دهند تا تجربه‌ای مبتنی بر استراتژی جذاب داشته باشند. بازیکنان همچنین می توانند از لباس های بیرونی برای سفر از یک مکان به مکان دیگر استفاده کنند.


4) PUBG Mobile

لیست بهترین بازی های اندروید مانند Apex Legends Mobile در سال 2022

PUBG Mobile یکی از محبوب‌ترین شوترهای BR است که برای گوشی‌های هوشمند موجود است، و همچنین اقتباسی مستقل از یک بازی محبوب رایانه‌های شخصی است. گیم پلی PUBG Mobile کاملاً واقع گرایانه است و مبارزه در بیشتر مواقع بر اساس استراتژی های بقا و سلاح است.

با گذشت زمان، PUBG Mobile از تعداد زیادی ویژگی جدید استقبال کرده است که بازی را جذاب‌تر کرده است. با وجود ممنوعیت بازی در چندین منطقه، Krafton مطمئن شده است که اکثر سرورها به‌روزرسانی‌ها را از طریق انواع منطقه‌ای مانند BGMI و Game for Peace دریافت می‌کنند.

از نظر مکانیک تفنگ درون بازی و فیزیک بازی، PUBG Mobile نتایج رضایت بخشی را ارائه می دهد. با این حال، به دلیل در دسترس بودن بسته های منابع مختلف، گیمرها می توانند از شوتر BR در تلفن های هوشمند مختلف لذت ببرند. بنابراین، PUBG Mobile یک بازی است که کاربران اندروید باید قبل از ورود Apex Legends Mobile آن را امتحان کنند.


5) Fire MAX رایگان

جلد یوتیوب

آخرین بازی ارائه شده در این لیست Garena Free Fire MAX است که ویژگی های بسیاری از جمله توانایی های شخصیت، پوسته سلاح، دیوارهای تاریک، مهارت های حیوانات خانگی و غیره را ارائه می دهد.

اگرچه کیفیت گرافیک Free Fire MAX در مقایسه با سایر عناوین موجود در این لیست کاملاً غیر استاندارد است. اما گیم پلی بازی به دلیل عناصر RPG مانند آن بسیار جذاب است.

بازیکنان همچنین می توانند در صورت استفاده از یک دستگاه رده پایین تر، به سراغ Garena Free Fire بروند.

 


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت