لینک دانلود APK آپدیت PUBG Mobile 1.9 برای اندروید (2022)

لینک دانلود APK آپدیت PUBG Mobile 1.9 برای اندروید (2022)

نسخه PUBG Mobile 1.9 پس از چرخه های متعدد آزمایش موفقیت آمیز بتا منتشر شده است. این آپدیت چند روز پیش به تدریج عرضه شد و طبق برنامه رسمی، اکنون باید برای همه کاربران قابل دسترسی باشد.

بازیکنان می توانند به راحتی بازی خود را با مراجعه به فروشگاه Google Play یا Apple App Store به روز کنند. علاوه بر این، کاربران اندروید می توانند با استفاده از فایل APK که در وب سایت رسمی موجود است، بازی را دانلود و نصب کنند.

توجه: از آنجایی که PUBG Mobile در حال حاضر در هند ممنوع است، بازیکنان باید از دانلود بازی خودداری کنند و در عوض BGMI را بازی کنند.


مراحل دانلود و نصب نسخه PUBG Mobile 1.9 از طریق فایل APK

مانند همیشه، توسعه‌دهندگان دو نوع مختلف از APK را برای به‌روزرسانی جدید در دسترس قرار داده‌اند: کوچک/کامپکت و معمولی. اولی نیاز به دانلود اضافی بسته های منابع درون بازی دارد، در حالی که اگر گیمرها با دومی پیش بروند، می توانند مستقیماً پس از نصب از نسخه 1.9 لذت ببرند.

مرحله 1: کاربران باید به وب سایت رسمی PUBG Mobile مراجعه کنند. پس از آن، آنها باید یکی از دو APK را بر اساس اولویت خود دانلود کنند.

اندازه آنها برای نسخه های فشرده و معمولی به ترتیب 596 مگابایت و 1009 مگابایت است. از این رو، بازیکنان باید اطمینان حاصل کنند که فضای ذخیره‌سازی کافی برای دانلود و نصب بازی وجود دارد.

مرحله 2: هنگامی که بازیکنان نسخه مورد نیاز را بر روی دستگاه خود دانلود کردند، پس از فعال کردن گزینه “نصب از منبع ناشناخته” در صورتی که قبلا فعال نشده باشد، می توان آن را نصب کرد.

مرحله 3: بازیکنان در نهایت می توانند PUBG Mobile را باز کنند و پس از ورود به سیستم از آخرین نسخه لذت ببرند.

کاربرانی که از نسخه فشرده استفاده می کنند باید بسته های منابع اضافی را که به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارند دانلود کنند. پس از آن، آنها ممکن است از آخرین نسخه بازی لذت ببرند.

ذکر این نکته ضروری است که کاربران نسخه های مختلف نمی توانند با هم از بازی لذت ببرند و در نهایت باید آپدیت را دانلود کنند. علاوه بر این، بازیکنانی که نسخه 1.9 را بین 16 تا 22 مارس دانلود کنند، جوایز بیشتری دریافت خواهند کرد. آنها به شرح زیر است:

  • 3000 BP
  • 100 AG
  • کلاه راپسودی شبانه (3 بعدی)

به جای استفاده از فایل APK، کاربران دارای دستگاه‌های اندرویدی نیز می‌توانند از طریق فروشگاه Google Play به‌روزرسانی را دریافت کنند. علاوه بر این، آنها نباید برای دریافت این فایل خاص به وب سایت های شخص ثالث متوسل شوند زیرا ممکن است APK اشتباه یا تقلبی دریافت کنند که ممکن است منجر به ممنوعیت شود.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
5 (1 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت