محبوب ترین بازی های موبایلی دانلود شده در سال ۲۰۲۱ کدام است؟

در این مقاله لیست محبوب ترین بازی های موبایل 2021 برای بازی با دوستان را با هم مرور و بیشترین دانلود توسط گیمر ها از بین آنان را معرفی خواهیم کرد.

بسیاری از ما تلفن های همراه خود را پر از بازی های مختلف داریم که از فروشگاه گوگل پلی و فروشگاه برنامه اپل دانلود و نصب کرده ایم. بازی های جالب زیادی وجود دارد که گیمر می تواند به آن معتاد شود و نمی توان آنها را نادیده گرفت. سال 2020 به دلیل کووید 19 به یک سال همه گیر تبدیل شده است و مردم در سراسر جهان توصیه می کنند در فاصله ایمن بمانند. در چنین شرایطی برای از بین بردن استرس و مشغول نگه داشتن خود، بازی های موبایلی به کمک آمده اند که با حفظ فاصله فیزیکی ایمن می توان با دوستان بازی کرد. محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی ۲۰۲۱ چیست و بهترین بازی‌های موبایل برای بازی با دوستان کدام است، دقیقاً در اینجا آورده شده است.

 

بهترین بازی های موبایل برای بازی با دوستان

بازی اولین راه حل و تسکین بزرگی برای اکثر جوانان بود که با دوستان خود بدون تماس فیزیکی در تماس باشند و در عین حال فاصله اجتماعی را به عنوان بخشی از پروتکل های کووید حفظ کنند. توسعه دهندگان بازی چندین گزینه را برای بازیکنان ارائه کردند تا بتوانند روی یک پلتفرم بیایند اما در عین حال می توانند از راه دور بازی کنند که برای بسیاری تسکین دهنده بود. در اینجا لیستی از محبوب ترین بازی های موبایل 2021 گردآوری شده است که اطلاعاتی در مورد دلیل جالب بودن این بازی ها ارائه می دهد.

PUBG Mobile:

محبوب ترین بازی سال 2020 برای گیم پلی و مفهوم سبک سلاح. نقطه فروش منحصر به فرد بازی محتوای آن بود که گزینه های مختلفی را در اختیار گیمرها قرار می داد. موبایل PUBG توسط استودیوی تقسیم داخلی به نام Lightspeed و Quantum Studio of Tencent Games طراحی و توسعه یافته است. مفهوم بازی نبرد رویال که در آن بازیکنان در جزیره ای ناشناخته با چتر نجات می افتند و برای قرار گرفتن در قله مبارزه می کنند. میدان نبرد به تدریج کوچک می شود تا بازیکنان به بازی نزدیک شوند. این بازی بر روی تمامی پلتفرم ها موجود است و در بیش از 100 کشور جهان محبوبیت دارد.

Call of Duty:

بازی Call of Duty که بیشترین بارگیری در سال 2019 را به خود اختصاص داد، محبوبیت خود را در سال 2020 حفظ کرد و به پربارترین بازی تبدیل شد که در آن بازیکنان می توانستند بازی را به صورت تک نفره و چند نفره با یک تیم 100 نفره بازی کنند. مکانیک بازی و کنترل های آسان. این بازی در میان جامعه بازی‌ها محبوب شد. ویژگی های متعددی مانند پس زدن اسلحه، حملات هواپیماهای بدون سرنشین و واقعیت افزوده، گیمر را معتاد و چسبیده به بازی نگه می دارد.

Game of Thrones:

Game of Thrones یک درام آمریکایی و محبوب ترین سریال وب است که توسط دیوید بنیوف و دی بی وایس ساخته شده است. گیم پلی بازی در مورد یک نبرد موضوع مشترک بین خیر و شر است. این مجموعه وب کاملاً محبوب شد زیرا مخاطب می توانست هر شخصیت را از منظر آنها ببیند. محبوب ترین ویژگی Game of Thrones حالت بازی نقش آفرینی آن است که در آن گیمرها می توانستند نقش شخصیت اصلی بازی را ایفا کنند و روایت اول شخص است.

Tom Clancy’s Elite Squad:

Tom Clancy’s Elite Squad یک بازی نقش آفرینی رایگان است که توسط استودیو یوبی سافت توسعه یافته است. این بازی بر روی پلتفرم های اندروید و iOS در دسترس است و این بازی یک بازی موبایلی است که به صورت بلادرنگ انجام می شود.در واقع این عنوان یک بازی سفارشی سازی شده است که در آن گیمرها می توانند شخصیت های خود را جمع آوری کرده و ارتقا دهند و آنها را به نبرد هدایت کنند.

Minecraft:

Minecraft بر روی انواع گوشی های اندروید و گوشی های iOS موجود است. این بازی بر روی نسخه PC نیز موجود است. دو گزینه وجود دارد، که در آن تمام منابع بازی به نام حالت خلاق در اختیار گیمر قرار می گیرد یا می توانند حالت بقا را بازی کنند که در آن گیمر باید با انجام ماموریت ها و وظایف موجود در بازی، تمام لوازم جانبی و منابع را به دست آورد. بدیهی است که حالت بقا بسیار سخت است که در آن بازیکن باید مبارزه کند و پیروز شود تا در بازی بماند.

Genshin Impact:

Genshin Impact یک بازی اکشن RPG با ویژگی های Co-Op یکی از محبوب ترین بازی های موبایل در حال حاضر است. این بازی به دلیل خط داستانی و مکانیک های نبردش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این یک جهان باز است و دارای یک نقشه بزرگ برای کاوش بازیکنان است. این بازی دارای چند نفره نیست اما دارای یک Co-Op چهار نفره است، بنابراین بازیکنان می توانند داستان اصلی را به همراه دوستان خود تکمیل کنند. به غیر از موبایل، این بازی برای دستگاه های ویندوز، PS4، سوییچ و iOS نیز در دسترس است.

Free Fire:

Free Fire یکی دیگر از بازی های پرطرفدار است که جهان را به طوفان می کشاند. در حال حاضر در مناطق جنوب شرقی آسیا بسیار محبوب است. از زمان ممنوعیت PUBG Mobile در هند، این بازی مخاطبان هندی را نیز به خود اختصاص داده است. این بازی متعلق به سبک بتل رویال است اما دارای عناصر مختلف و جدید است. بر خلاف سایر بازی های بتل رویال، Free Fire دارای 32 قهرمان است و همه آنها توانایی های منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین بازیکنان برای تسلط بر این بازی باید با این موارد همراه با مکانیک های گیم پلی آشنا شوند. این بازی توسط Garena توسعه یافته و به صورت رایگان است.

1. محبوب ترین بازی دانلود شده کدام است؟

بازی PUBG بیشترین دانلود را دارد زیرا در تمامی پلتفرم ها موجود است و در بیش از 100 کشور جهان محبوبیت دارد.

 

2. توسعه دهندگان PUBG Mobile چه کسانی هستند؟

موبایل PUBG توسط استودیوی بخش داخلی به نام Lightspeed و Quantum Studio of Tencent Games طراحی و توسعه یافته است.

3. توسعه دهندگان Game of Thrones چه کسانی هستند؟

Game of Thrones یک درام آمریکایی و محبوب ترین سریال وب است که توسط دیوید بنیوف و دی بی وایس ساخته شده است.

4. توسعه دهندگان Tom Clancy’s Elite Squad چه کسانی هستند؟

Tom Clancy’s Elite Squad یک بازی نقش آفرینی رایگان است که توسط استودیو یوبی سافت توسعه یافته است.

5. آیا Genshin Impact رایگان است؟

بله، بازی رایگان است اما خریدهای درون بازی دارد.

6. Genshin Impact چیست؟

Genshin Impact یک بازی اکشن RPG با ویژگی های Co-Op است.

 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت