معرفی PUBG Zakynthos برای اجرای اقدامات سختگیرانه تر ضد تقلب!

معرفی PUBG Zakynthos برای اجرای اقدامات سختگیرانه تر ضد تقلب!

PUBG Zakynthos را برای اجرای اقدامات سختگیرانه تر ضد تقلب در سال 2022 معرفی می کند.

همانطور که تقریباً هر طرفدار BR تاکنون شنیده است، PUBG: BATTLEGROUNDS در 12 ژانویه 2022 رایگان خواهد شد. در حالی که مطمئناً زمان هیجان انگیزی است، اما می‌دانیم که سؤالات مهم اغلب با چنین انتقالی مطرح می‌شوند. یعنی، PUBG چگونه برای متقلب‌ها در یک بازی رایگان جذاب خواهد بود؟

 

تنها چیزی که بهتر از شام مرغ است، یک شام مرغ رایگان با دوستتان است. از 12 ژانویه، PUBG: BATTLEGROUNDS سفر جدیدی را آغاز می کند. برای بازی رایگان! دوستان خود را دعوت کنید و تیم خود را ایجاد کنید!

مبارزه با تقلب همیشه یک اولویت مهم است، اما با ورود Free-to-Play، نیاز به یک سیستم ضد تقلب موثر بیش از هر زمان دیگری مهم است، زیرا حساب های مسدود شده را می توان به راحتی و به طور نامحدود جایگزین کرد.

طبق ادعای توسعه دهندگان PUBG، آنها تعدادی اقدامات متقابل را برای مبارزه با برنامه های تقلب آماده کرده اند.

این مقاله تمام جزئیات نامه توسعه‌دهنده منتشر شده توسط Krafton را در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک می‌گذارد و همچنین سیاست کاملاً جدید ضد تقلب Zakynthos را که توسعه‌دهندگان در بازی در سال 2022 معرفی خواهند کرد، توضیح می‌دهد.

سیستم سرویس ضد تقلب Zakynthos در PUBG چیست؟

Zakynthos راه حل اختصاصی ضد تقلب PUBG است که آن ها در ژانویه 2021 برای سرعت بخشیدن به روند ضد تقلب پیاده سازی کردند. در جایی که توسعه‌دهندگان قبلاً مجبور بودند به راه‌حل‌های کندتر شخص ثالث تکیه می‌کردند، صرفه‌جویی در زمان با Zakynthos به آن‌ها کمک کرد تا ۲۸ درصد دیگر از متقلب‌های سال قبل را حذف کنند.

با این حال، Zakynthos ممکن است برای مقابله با همه متقلبان کافی نباشد. بنابراین، در اینجا برخی از اقدامات اضافی که توسعه دهندگان ارائه کرده اند آورده شده است:

  • تجزیه و تحلیل نرم افزار تقلب خودکار بر اساس تکنیک های یادگیری ماشین
  • مانیتورینگ 24 ساعته مسابقات با رتبه برتر
  • استقرار درایور کرنل
  • از دستکاری مشتری خودداری کنید
  • بهبود سیستم برای ممنوعیت سخت افزار

در اینجا توضیح بیشتر درباره سیاست جدید ضد تقلب PUBG آمده است:

ممنوعیت سخت افزار PUBG بهبودهای ضد تقلب: کلاهبرداران را دور نگه دارید

جمع‌آوری اطلاعات سخت‌افزاری از متقلب‌ها و اعمال ممنوعیت‌های سخت‌افزاری کاملاً مؤثر است، اما هر نرم‌افزاری نقص‌های خود را دارد و برخی از متقلبان متعهد توانستند راه‌هایی برای رفع چنین مجازات‌هایی بر روی سخت‌افزار خود بیابند.

برای حل این مشکلات، توسعه دهندگان یک فناوری جدید ممنوعیت سخت افزاری را توسعه داده اند که از الگوریتم های خاصی استفاده می کند و آن را در Zakynthos پیاده سازی کرده اند. این ارتقا در نهایت منجر به کاهش نزدیک به 30 درصدی آمار ردیابی بازیکنانی که متقلبان را تجربه کرده و گزارش می‌کنند، شد. ممنوعیت سخت افزاری جدید همچنین مانع از دور زدن محرومیت بازیکنان جریمه شده شد.

آسیب پذیری های مشتری بازی

در سال 2021، توسعه دهندگان همچنین بر روی برخورد با تقلب هایی که از آسیب پذیری های مشتریان سوء استفاده می کردند، تمرکز کردند.

بنابراین، آنها الگوهای بازی کلاهبرداران را تجزیه و تحلیل کردند و توانستند از بررسی متقاطع سمت سرور و سایر مکانیسم‌های دفاعی برای انتخاب فقط حساب‌ها استفاده کنند. در نتیجه، تعداد بازیکنانی که از برنامه‌های تقلب مربوط به حرکات شخصیت و وسیله نقلیه استفاده می‌کردند، 99.97 درصد کاهش یافت.

سپس، توسعه‌دهندگان روی مقابله با تقلب‌ها کار کردند که به بازیکنان اجازه می‌دهد از فواصل بی‌معنی گل بزنند یا به‌طور خودکار به حریفان (یا Aimbots) توجه کنند. آنها همچنین زکینتوس را تقویت کردند تا از مزاحمت های کلاهبرداران با مشتریان بهتر جلوگیری کنند.

مزایای سوء استفاده در بازی در سیستم ضد تقلب PUBG

توسعه دهندگان با پیاده سازی تکنیک های یادگیری ماشین و تجزیه و تحلیل موارد سوء استفاده، مجازات بازیکنانی را که دست به رفتارهای مخرب می زنند، دو چندان کرده اند.

در نتیجه، تعداد بازیکنانی که Survival Mastery XP را به روش‌های غیرعادی به دست می‌آورند، حدود 30 درصد کاهش یافته است و تعداد بازیکنانی که با روش‌های اشتباه RP در رتبه‌های بالاتر کسب می‌کنند، حدود 50 درصد کاهش یافته است.

به گفته سازندگان، سیستم جدید ضد تقلب قطعا هجوم کلاهبرداران را کاهش خواهد داد. آنها حتی سیستم احراز هویت را انتخاب کرده اند که ورود به PUBG را ایمن تر می کند. بیان کردند:

” ما به طور مداوم در حال آماده سازی تقویت کننده های جدید و بهبود یافته ضد تقلب هستیم. برای به اشتراک گذاشتن چند مورد، ما فعالانه به دنبال بهبود وضعیت کلاهبردارانی هستیم که سیستم احراز هویت پیامکی را دور می‌زنند و کلاهبردارانی که به حساب‌های بازیکنان بی‌گناه هک می‌کنند .»

– تیم PUBG

به گفته توسعه دهندگان، نسبت حساب های متقلب مشکوک در مقایسه با اوایل سال 2021 حدود 45 درصد کاهش یافته است و وضعیت به طور مداوم در حال بهبود است. بنابراین، برای بازیکنان نشانه خوبی است که PUBG در تلاش است تا تجربه بازی منصفانه را در نسخه رایگان بهبود بخشد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت