نتفلیکس به طور رسمی سرویس بازی موبایل خود را راه اندازی کرد

نتفلیکس به طور رسمی سرویس بازی موبایل خود را راه اندازی کرد اخبار

نتفلیکس به طور رسمی اپلیکیشن بازی خود را با نام NETFLIX GAMES راه اندازی کرد. کسانی که از مشترکین نتفلیکس دارای اندروید، لذت می برند، می توانند چند بازی موبایلی را به صورت رایگان خریداری کنند.

این سرویس در حالی راه اندازی می شود که حداقل تا ماه آینده به iOS دسترسی پیدا نمی کند،و همچنین به مرور برای کاربران اندروید عرضه می شود. بنابراین آخرین نسخه برنامه اندروید، نتفلیکس را پشتیبانی می‌کند.

برای اینکه بدانید بازی‌های Netflix را دارید یا خیر می‌توانید وقتی تبی را در برنامه خود دیدید به سمت پایین بازی بروید و از آنجا جزئیات را مشاهده کنید.

نتفلیکس در اوایل سال اعلام کرد که قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ با یک سرویس جدید وارد بازار گیمینگ شود، مدتی نگذشت که مشخص شد سرویس جدید قرار است کار خود را با ورود به عرصه گوشی‌های هوشمند آغاز کند.همچنین سرویس Netflix Games هزینه جداگانه‌ای ندارد و کاربرانی که درحال حاضر اشتراک نتفلیکس دارند می‌توانند از سرویس جدید در گوشی‌های خود بهره ببرند.این شرکت در مورد سرویس Netflix Games گفت: «تنها چیزی که لازم دارید اشتراک نتفلیکس است؛ طوری که از تبلیغات، هزینه‌های جداگانه و خرید درون برنامه نیز خبری نیست.» نتفلیکس همچنین تایید کرد که محدودیتی برای تعداد گوشی‌های که از یک حساب کاربری استفاده می‌کنند وجود ندارد و مشترکان این سرویس می‌توانند یک حساب کاربری را روی چند گوشی هوشمند مختلف استفاده کنند.

 

 

در حال حاضر فقط پنج بازی با نام های زیر از آن موجود است:

  • چیزهای عجیب: 1984.
  • چیزهای عجیب 3:00 بامداد.
  • عملیات تیراندازی (بازی بسکتبال)
  • Card Blast یک بازی با ورق است.
  • Teeter Up – مسابقه بیلیارد.

 

در همین حال نتفلیکس به کاربران اجازه می‌دهد تا بازی‌هایی را که برای اجرا نیازی به اینترنت ندارند در حالت آفلاین بازی کنند. درحالی که تعداد بازی‌های سرویس نتفلیکس گیمز بسیار کم هستند ولی شرکت نتفلیکس اعلام کرد که در آینده بازی‌های بیشتری به این سرویس اضافه می‌شود. نتفلیکس گفت: «چه به‌دنبال یک بازی ساده باشید که از ابتدا آن را شروع کنید یا به‌دنبال تجربه‌ای عمیق باشید که شما را درگیر داستان‌های مورد علاقه‌تان کند، قصد داریم تا مجموعه‌ای از بازی‌ها را مهیا کنیم که برای هر سلیقه‌ای بازی داشته باشد. در ابتدای ساخت یک تجربه عالی گیمینگ هستیم و از اینکه شما ما را در این مسیر همراهی می‌کنید هیجان زده هستیم.»

وقتی از این سرویس استفاده می‌کنید، می‌توانید یک بازی را انتخاب کنید و همچنین می‌توانید اولین نفری باشید که متوجه شوید در فروشگاه Google Play چه اتفاقی می‌افتد.

هنگامی که آن را نصب کردید، می توانید آن را از طریق برنامه تلفن همراه خود یا از طریق برنامه Netflix به اشتراک بگذارید.

این شرکت همچنین استودیوی مدرسه شبانه سازندگان Oxenfree را خریداری کرد،که پیداست آن‌ها چیزهای زیادی را در نظر گرفتند.

نتفلیکس در اطلاعیه‌ای که منتشر کرد مدعی شد: «درست مانند مجموعه‌ها، فیلم‌ها و برنامه‌های ویژه خود، چه در گیمینگ تازه کار یا که تمام عمرتان بازی کرده باشید می‌خواهیم برای هر سطح و هر نوع بازیکنی بازی طراحی کنیم. تازه در اول مسیر هستیم. در ماه‌های پیش روی‌مان می‌خواهیم بازی‌های موبایل خود را بهبود دهیم و به سرگرمی‌های خود اضافه کنیم.»

باید منتظر باشیم تا ببینیم چه مقدار زمان می‌برد تا نتفلیکس سرویس نتفلیکس گیمز را گسترش دهد و در پلتفرم‌های دیگر عرضه کند.البته این امر که کاربران نتفلیکس از سرویس جدید به‌صورت رایگان استفاده می‌کنند نیز نکته مهمی است و احتمالا به پیشرفت سرویس Netflix Games کمک کند.

مطمئناً، بازی‌های Netflix برای دستگاه‌های غیر موبایلی نیز عرضه خواهدشد.

هنوز خبر های غیرمنتظره ای در راه است…

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت