نحوه درخواست دسترسی Free Fire Advance Server APK (کد فعال سازی)

نحوه درخواست دسترسی Free Fire Advance Server APK (کد فعال سازی)

راهنمای دسترسی به سرور پیشرفته

انحصاری بودن و دسترسی محدود به سرور Fire Advance Free دلیلی برای تبلیغات گسترده پیرامون انتشار آن بوده است. Advance Server یک کلاینت است که Garena قبل از هر به‌روزرسانی توزیع می‌کند تا به بازیکنان اجازه دهد تا محتوای آینده در بازی بتل رویال را قبل از انتشار جهانی آزمایش کنند.

با گذشت تنها چند روز از به‌روزرسانی OB35 و اعلام زمان‌بندی Advance Server توسط Garena، بار دیگر به موضوع گفتگو در جامعه تبدیل شده است. انتظار طولانی بازیکنان به زودی به پایان می رسد زیرا می توانند مشتری را در 7 ژوئیه 2022 دانلود کنند، یعنی فردا، اما فقط کسانی که کد فعال سازی را دارند می توانند به آن دسترسی داشته باشند.

توجه: با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط دولت در بازی Free Fire، به بازیکنان کشور هند توصیه می شود عنوان بتل رویال را بازی نکنند. آنها ممکن است در نسخه MAX شرکت کنند که هنوز ممنوع نشده است.


چگونه به Free Fire OB35 Advance Server دسترسی پیدا کنیم؟

Garena یک سیستم کد فعال سازی را برای هر سرور رایگان Fire Advance پیاده سازی کرده است زیرا فقط می تواند تعداد معینی کاربر را در خود جای دهد. بنابراین، گیمرها نمی توانند بدون این کد یکبار مصرف به مشتری دسترسی داشته باشند.

Garena این کدها را پس از ثبت نام در آن به گیمرهای منتخب ارائه می دهد. به آن‌ها توصیه می‌شود این کار را قبل از انتشار با دنبال کردن مراحل زیر تکمیل کنند:

مرحله 1: ابتدا هر مرورگر وب را باز کنید و به وب سایت Advance Server مراجعه کنید. برای بازدید مستقیم از صفحه وب روی این لینک کلیک کنید.

مرحله 2: از یک حساب کاربری فیس بوک یا گوگل برای ثبت نام در سرور Fire Advance Free استفاده کنید.

گیمرها باید روش ورود به بازی را با روشی که برای ثبت نام استفاده می‌شود مرتبط کنند. در غیر این صورت یک خطا نمایش داده می شود.

مرحله 3: در مرحله بعد، یک شناسه ایمیل فعال را وارد کنید و روی دکمه “اکنون بپیوندید” کلیک کنید تا فرآیند تکمیل شود.

 

تنها تعداد انگشت شماری از کاربران منتخب که برنامه آنها قبول شده است، کد فعال سازی را دریافت خواهند کرد.

با این حال، از آنجایی که فقط تعداد معینی از کدها در دسترس هستند، به هر فردی که مراحل ثبت نام را با موفقیت انجام دهد، کدی داده نمی شود. در این مورد، تنها کاری که افراد می توانند انجام دهند این است که منتظر پاسخ توسعه دهنده باشند. علاوه بر این، این یک کد یک بار مصرف است، به این معنی که نمی توان بیش از یک بار از آن استفاده کرد.

علاوه بر این، اگر کاربران کدی دریافت نکرده باشند، می توانند با مراجعه به این صفحه وب ، کدی را برای خود دریافت کنند.


Advance Server، راهی عالی برای کسب الماس Fire Free؟

Garena به بازیکنانی که اشکالات و اشکالات موجود در Advance Server را گزارش می کنند، الماس را به عنوان جایزه ارائه می دهد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا قبل از به‌روزرسانی واقعی، هرگونه مشکل عمده در یک ویژگی خاص را برطرف کنند.

  • 3000 الماس – مشارکت کننده اصلی (1 نفر)
  • 2000 الماس – مشارکت کننده اصلی (2 نفر)
  • 1000 الماس – مشارکت کننده اصلی (3 نفر)

علاوه بر این، گیمرها برای اولین باگ ناشناخته ای که گزارش می کنند، 100 الماس دریافت خواهند کرد. بنابراین، این یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال دریافت الماس رایگان در حساب جهانی خود است.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
2 (4 رای)
امتیاز نظرات 4.86 (7 امتیاز دهی)

8 دیدگاه برای “نحوه درخواست دسترسی Free Fire Advance Server APK (کد فعال سازی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت