نحوه دریافت اسامی نامرئی برای Free Fire ID

نحوه دریافت اسامی نامرئی برای Free Fire ID

نحوه دریافت اسامی نامرئی برای Free Fire ID در ژوئن 2022

استفاده از نام های نامرئی در Free Fire رایج شده است.

استفاده از نام های نامرئی یک روند جدید در جامعه Free Fire بوده است. بازیکنان برای تغییر IGN خود عجله دارند اما اغلب به دلیل اینکه نمی دانند چگونه آن را به درستی انجام دهند یا اینکه روش کار نمی کند با مشکل مواجه می شوند. بنابراین، آنها دائماً به دنبال راهنمایی برای همان هستند.

از آنجایی که تغییر نام یک نفر 390 الماس یا یک کارت تغییر نام در عنوان بتل رویال هزینه دارد، بازیکنان باید بسیار احتیاط کنند. این به خاطر این واقعیت است که اگر در وهله اول نامی نامرئی به دست نیاوردند،با تلاش‌های بعدی ارز اضافی درون بازی خرج خواهند کرد که هرگز امکان‌پذیر نیست.

برای یافتن دستورالعمل های دقیق در مورد چگونگی به دست آوردن نام نامرئی در Free Fire به سرعت و به راحتی این مقاله را بخوانید.

توجه: Free Fire در هند ممنوع است و گیمرهای این کشور باید از بازی عنوان بتل رویال خودداری کنند. آنها ممکن است در نسخه MAX شرکت کنند زیرا ممنوع نیست.


مراحل دریافت نام نامرئی در Free Fire

برای به دست آوردن یک نام نامرئی در Free Fire، کاربران باید از Unicode 3164، که به عنوان هانگول پرکننده نیز شناخته می‌شود، و نمادهای دیگر استفاده کنند. راهنمای دقیق برای همین را می توان در زیر یافت:

مرحله 1: بازیکنان باید U+3164 را در هر مرورگر وب جستجو کرده و کاراکتر را در هر برنامه متنی جای‌گذاری کنند.

مرحله 2: سپس، آنها می توانند به وب سایت ارائه دهنده نقاط الگوی بریل دسترسی داشته باشند و تعدادی از آنها را یکی زیر دیگری بچسبانند.

 

در آخر: هنگامی که کاربران تعدادی از این موارد را جای‌گذاری کردند، می‌توان این متن را هنگام تغییر IGN در عنوان بتل رویال چسباند تا نامی نامرئی به دست آورد.


جایگزین

بازیکنان همچنین می توانند از شخصیت های زیرنویس برای به دست آوردن یک نام نامرئی در عنوان بتل رویال استفاده کنند. برای انجام این کار، آنها ممکن است مراحل زیر را دنبال کنند:

مرحله 1: پس از اینکه نویسه‌های U+3164 را در برنامه متنی جای‌گذاری کردند، باید چندین کاراکتر زیرنویس را با استفاده از خدمات چندین وب‌سایت ایجاد کنند.

مرحله 2: آنها باید چندین کاراکتر زیرمجموعه، یکی در زیر دیگری در زیر پرکننده هانگول قرار دهند. در نهایت، آنها می توانند تمام شخصیت ها را کپی کرده و از آنها برای تغییر نام خود استفاده کنند.

توجه: این ترفندها برای به دست آوردن نام نامرئی اکنون کار می کنند، اما ممکن است بعداً کار نکنند.


دستورالعمل تغییر نام در Free Fire

مرحله 1: کاربران باید با کلیک بر روی بنر و کلیک بر روی نماد تنظیمات در کنار نشان نام شخصی، به نمایه خود در نبرد رویال دسترسی داشته باشند.

مرحله 2: در مرحله بعد، روی گزینه ویرایش در کنار نام فعلی کلیک کنید تا کادر گفتگوی Change Nickname باز شود.

این را می توان با کلیک بر روی گزینه ویرایش در کنار نام موجود در خود نمایه باز کرد.

مرحله 3: در نهایت ممکن است نام جدید را بچسبانند و در این صورت، متنی را که قبلا برای نام نامرئی ایجاد شده بود، بچسبانند و دکمه ای را بزنند که روی آن 390 الماس نوشته شده است.

همچنین، بازیکنان می توانند از کارت تغییر نام ارائه شده در بخش تبادل فروشگاه و چندین رویداد دیگر استفاده کنند.

پس از آن، IGN تغییر خواهد کرد. کاربران باید الماس های بیشتری را برای ایجاد هرگونه تغییر خرج کنند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت