نحوه دریافت رایگان BC برای PUBG Mobile Lite Winner Pass در سال 2022

نحوه دریافت رایگان BC برای PUBG Mobile Lite Winner Pass در سال 2022

Winner Pass یک کالای بسیار پرطرفدار در PUBG Mobile Lite است زیرا فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا به جوایز بی‌نظیری دست یابند. فصل جدید هر ماه معرفی می‌شود و فصل 32 بعدی در ژانویه 2022 آغاز می‌شود.

برای به دست آوردن آن، کاربران باید BC، ارز درون بازی PUBG Mobile Lite را بپردازند. همه افراد به اندازه کافی BC ندارند و همچنین برخی از کاربران نمی توانند پول واقعی خرج کنند.

این امر آنها را به دنبال روش های دیگر برای به دست آوردن ارز بدون هزینه می کند.

 


روش‌هایی برای دریافت رایگان BC در PUBG Mobile Lite

1) هدایا و اتاق های سفارشی

بازیکنان می توانند با شرکت در اتاق های سفارشی و هدایا، سکه های نبرد رایگان (BC) و جوایز دیگر به دست آورند. آنها معمولاً توسط YouTubers مختلف PUBG Mobile Lite و سازندگان محتوا میزبانی می شوند .

لطفا توجه داشته باشید که هیچ اطمینانی از دریافت ارز درون بازی در این روش وجود ندارد و فقط یک شانس وجود دارد. با این حال، ارزش شرکت در آنها را دارد.


2) برنامه های GPT

بسیاری از برنامه‌های GetPaidTo یا GPT در دسترس بازیکنان هستند و Poll Pay به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه‌ها در حال ظهور است. بازیکنان معمولاً ملزم به انجام وظایف خاص مانند نظرسنجی و سایر فعالیت‌هایی هستند که قرار است به آنها اهدا شود.

افراد در نهایت واجد شرایط دریافت پاداش با استفاده از درآمد خود خواهند بود. اما گزینه های پرداخت بر اساس کشورشان متفاوت خواهد بود. با این حال، بازیکنان باید ابتدا جوایز موجود را بررسی کنند و سپس شروع به انجام وظایف کنند.


3) Google Opinion Rewards

به دلیل استفاده ساده، Google Opinion Rewards توصیه‌شده‌ترین رویکرد است. کاربران باید ابتدا پس از دانلود اپلیکیشن در دستگاه های خود، پروفایل خود را ایجاد کنند. سپس در ازای دریافت اعتبار Google Play، نظرسنجی‌هایی را دریافت خواهند کرد.

اعتبارات را می توان مستقیماً در BC در PUBG Mobile Lite خرج کرد . با این وجود، فرکانس مشخصی برای نظرسنجی ها وجود ندارد.

این سه روش به شما برای دریافت رایگان BC در PUBG Mobile Lite کمک خواهد کرد.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت