نحوه دریافت شکلک ها و بسته های رایگان در Free Fire و FF MAX در ژوئن 2022

نحوه دریافت شکلک ها و بسته های رایگان در Free Fire و FF MAX در ژوئن 2022

شکلک ها و باندل ها بدون شک محبوب ترین آیتم های درون بازی در Free Fire و FF MAX هستند. تعداد قابل توجهی از بازیکنان به دنبال دستیابی به آنها هستند، و در نتیجه، آنها به طور مداوم به دنبال تمام احساسات و باندل های جدیدی در بازی هستند که توسعه دهندگان عرضه می کنند.

در بیشتر موارد، تعداد قابل توجهی از آیتم‌های راه‌اندازی شده در بازی الماس قیمت دارند که باید با پول واقعی خریداری شوند. بسیاری از بازیکنان نمی خواهند پول واقعی را در بازی برای بدست آوردن الماس خرج کنند ، به همین دلیل است که به دنبال جایگزین های رایگان هستند.

خوشبختانه آنها می توانند از روش های مختلفی برای دریافت ایموت ها و باندل های رایگان در بازی استفاده کنند. در بخش زیر اطلاعاتی در مورد نحوه انجام آن در Free Fire و FF MAX ارائه شده است.

توجه: روش های ذکر شده در زیر بر اساس نظر نویسنده است و انتخاب کاربران ممکن است متفاوت باشد.


چگونه بازیکنان می توانند در Free Fire و FF MAX احساسات و بسته های رایگان دریافت کنند

مناسبت ها

هم در Free Fire و هم در FF MAX، رویدادها بر اساس یک مبنای ثابت اتفاق می‌افتند. توسعه دهندگان عموماً موارد جدید را به عنوان بخشی از جشنواره های ویژه، همکاری ها و سایر فعالیت ها معرفی می کنند. شرکت در آنها فقط از بازیکنان می خواهد که برای انجام کارهای ساده ای که توسط توسعه دهندگان تعیین شده اند کمی تلاش کنند.

پس از انجام تمام الزامات تعیین شده توسط توسعه دهندگان، بازیکنان می توانند از جوایز بی نظیر درون بازی از طریق رویدادها بهره مند شوند. گاهی اوقات، حتی احساسات و بسته‌ها به‌عنوان یکی از مشوق‌های جامعه در دسترس هستند.

شارژ کردن

Garena همچنین گهگاه مزایایی را ارائه می‌کند که اساساً پس از خرید تعداد معینی الماس، جوایز رایگان را به افراد اهدا می‌کنند. اگرچه بازیکنان باید هنگام خرید ارز پول واقعی خرج کنند، پاداش های ارائه شده از نظر فنی رایگان هستند.

به عنوان مثال، Demonic Grin Top II در حال اجرا دارای یک جعبه غارت و پوسته دیوار غمگین است. بازیکنان می توانند هر دو را پس از خرید 300 الماس در بازی خریداری کنند.

بنابراین، افرادی که به دنبال احساسات و بسته‌ها هستند، می‌توانند منتظر ارائه آن‌ها به عنوان پاداش باشند.

اپلیکیشن بویه

Booyah اپلیکیشنی است که توسط Garena برای محتوای بازی ساخته شده است و بیش از 50 میلیون دانلود در فروشگاه Google Play دارد. این برنامه پس از تکمیل الزامات مشخص شده به بازیکنان با موارد زیادی مانند کارت هدیه و موارد دیگر پاداش می دهد.

بازیکنان می توانند برنامه را دانلود کرده و شرایط لازم را برای کسب جوایز مختلف بدون هیچ هزینه ای تکمیل کنند. با این حال، ذکر این نکته ضروری است که بازیکنان باید حساب های Free Fire / FF MAX خود را به Booyah مرتبط کنند تا واجد شرایط دریافت جوایز مختلف شوند.

بازخرید کدها

کدهای بازخرید روش نهایی در این لیست هستند و اخیراً در جامعه بسیار محبوب شده اند. بسیاری از بازیکنان مراقب آنها هستند زیرا استفاده از آنها آسان است و نسبت به سایر روش ها به تلاش کمتری نیاز دارند.

تمام کدهایی که توسط توسعه دهندگان در دسترس قرار می گیرند دارای تاریخ انقضا هستند و فقط برای پخش کننده ها در سرورهایی که برای آنها منتشر شده اند کار می کنند. پس از یافتن کد کار، بازیکنان باید برای دریافت جوایز به سایت Rewards Redemption مراجعه کنند.

 

 


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت