نحوه دریافت هر شخصیت Free Fire به صورت رایگان در نسخه MAX (ژوئن 2022)

نحوه دریافت هر شخصیت Free Fire به صورت رایگان در نسخه MAX (ژوئن 2022)

کاراکترها به صورت رایگان از طریق سیستم LINK درون بازی در دسترس هستند.

با اهمیت روزافزون شخصیت ها در Free Fire MAX ، توسعه دهندگان تصمیم گرفتند یک گام به جلو بردارند و آنها را رایگان کنند. با این وجود، این بدان معنا نیست که کاراکترها را می توان تنها با چند کلیک به دست آورد، بلکه فقط از طریق سیستم LINK قابل دریافت هستند. گیمرها باید برای تکمیل LINK Progress تلاش کنند تا هر کاراکتر خاصی را به صورت رایگان باز کنند.

سیستم LINK از زمان به روز رسانی OB33 در سرورهای جهانی قابل دسترسی بوده است. با این حال، سرور هند تا پچ OB34 به روز نشد . بسیاری از بازیکنان جدید استفاده از این سیستم را دشوار می دانند و اطلاعات محدودی از مشخصات آن دارند.

در اینجا راهنمای استفاده از سیستم LINK در Free Fire MAX برای به دست آوردن کاراکترهای رایگان آورده شده است.


نحوه دریافت کاراکترهای رایگان در Free Fire MAX از طریق سیستم LINK

توسعه دهندگان یک تب جداگانه برای این سیستم در Free Fire MAX ایجاد نکردند و در عوض آن را در قسمت کاراکتر قرار دادند. کاربران فقط می توانند روی نماد در گوشه سمت راست بالا کلیک کرده و کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنند.

پس از آن، آنها می توانند مسابقاتی را در عنوان بتل رویال انجام دهند یا با استفاده از طلا ، LINK Progress را به دست آورند . در اصل، بازیکنان می توانند تا 1500 LINK Progress برای یک کاراکتر انتخاب شده در روز کسب کنند، و همچنین می توانند 200 سکه را برای 100 LINK Progress و همچنین حداکثر 5 بار مبادله کنند.

بعد از اینکه گیمرها 13500 LINK Progress جمع کردند، شخصیت را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، بازیکنان باید توجه داشته باشند که می توانند یک شخصیت را در یک زمان پیوند دهند، اما این گزینه را دارند که تغییر دهند. پیشرفت آنها برای یک شخصیت خاص ذخیره می شود و می توانند در زمان بعدی از همان نقطه ادامه دهند. با این حال، بازیکنان قبل از اینکه بتوانند سوئیچ کنند، در معرض یک زمان خنک شدن 24 ساعته قرار خواهند گرفت.


مراحل دسترسی به سیستم LINK در Free Fire MAX

بازیکنان باید دستورالعمل های زیر را دنبال کنند تا به سیستم LINK خاص دسترسی پیدا کنند و شخصیت ها را به صورت رایگان باز کنند:

مرحله 1: کاربران می توانند Free Fire MAX را باز کنند و با کلیک بر روی گزینه مربوطه به قسمت کاراکتر دسترسی پیدا کنند.

مرحله 2: در مرحله بعد، آنها باید روی گزینه LINK در گوشه بالا سمت راست کلیک کنند. لیستی از شخصیت هایی که می توانند قفل را باز کنند به گیمرها ارائه می شود.

مرحله 3: آنها باید انتخاب خود را تأیید کنند و متعاقباً عنوان بتل رویال را بازی کنند تا 13500 LINK Progress جمع آوری کنند.

هنگامی که شرط Progress برآورده شد، بازیکنان پوست را دریافت می کنند.

با محدودیت های داده شده، کاربران می توانند روزانه حداکثر 2000 پیشرفت LINK دریافت کنند و از این رو می توانند یک کاراکتر را در حدود یک هفته باز کنند.


با استفاده از سیستم LINK ابتدا قفل کدام کاراکترها را باز کنیم؟

انتخاب شخصیت کاملاً به ترجیح بازیکن بستگی دارد. با این حال، گیمرها باید تلاش کنند ابتدا شخصیت‌هایی با توانایی‌های فعال را باز کنند، زیرا این توانایی‌ها به تنهایی تأثیر کلی بالاتری دارند. بازیکنان می توانند گزینه هایی مانند Alok، Dimitri، K و Skyler را باز کنند و سپس روی انتخاب های غیرفعال دیگر تمرکز کنند.

به طور کلی زمان می برد تا یک شخصیت به صورت رایگان خرد شود. از این رو، کاربران باید با چیزی که بیشتر نیاز دارند پیش بروند.


 

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت