نحوه رسیدن به رتبه استاد بزرگ در Free Fire MAX فصل 28 BR

نحوه رسیدن به رتبه استاد بزرگ در Free Fire MAX فصل 28 BR
بهترین نکات برای رسیدن به درجه استاد بزرگ در Free Fire MAX
Garena فرصت های مختلفی را برای کاربران Free Fire MAX فراهم می کند تا جوایز زیادی را دریافت کنند و سیستم Rank در بازی نیز برای همین منظور در نظر گرفته شده است. گیمرها می توانند رتبه های خود را به حداکثر برسانند تا از یک سری پاداش های فوری و فصلی بر اساس سطحی که به آن رسیده اند بهره مند شوند.

استاد بزرگ، که شامل پنج رتبه فرعی (I تا V) است، بالاترین سطحی است که بازیکنان می توانند در طول فصل رتبه برای یک حالت خاص به آن برسند. کاربران فرصتی کمتر از دو ماه دارند تا سطوح خود را به حداکثر برسانند و جوایز مربوطه را دریافت کنند. با این حال، رسیدن به درجه استاد بزرگ آسان نیست.


Garena Free Fire MAX: نکاتی برای رسیدن به درجه استاد بزرگ در BR Rank فصل 28

بیست و هشتمین فصل حالت رتبه‌بندی Free Fire MAX Battle Royale از 16 ژوئن 2022 آغاز شده و در 5 اوت 2022 به اوج خود می‌رسد. بنابراین، برای گیمرها برای شروع رتبه‌بندی در بازی عالی است. حتی اگر زودتر شروع کنند، شانس آنها برای رسیدن به یکی از رده های استاد بزرگ بسیار کم است.

بنابراین، خوانندگان باید نکات زیر را که ممکن است به آنها در رسیدن به درجه استاد بزرگ در فصل 28 بتل رویال کمک کند، نگاهی بیاندازند :


1) سفارشی کردن HUD

HUD (نمایشگر سر بالا) ویژگی اصلی در هر بازی تیراندازی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا روی هدف، حرکت شخصیت و تیراندازی فرمان داشته باشند. بنابراین، بازیکنان باید به تنظیم تنظیمات HUD خود در Free Fire MAX ادامه دهند تا زمانی که یک چیدمان بهینه به دست آورند.

علاوه بر این، می‌توان از یک تنظیم پنجه خاص (دو انگشت، سه انگشت یا چهار انگشت) بر اساس دسته، اندازه و سبک بازی گوشی هوشمند/تبلت خود استفاده کرد. دو انگشت برای یک استراتژی تیراندازی تهاجمی مناسب است، در حالی که تنظیمات چهار انگشت، کنترل حرکت حرفه ای را فعال می کند.

بنابراین، سفارشی‌سازی HUD به گیمرها در دراز مدت کمک می‌کند، زیرا در ابتدا ممکن است با مشکلاتی در کنترل مواجه شوند. با گذشت زمان، یک HUD بهینه‌سازی شده با مهارت‌های فوق‌العاده به کاربران پاداش می‌دهد، مشروط بر اینکه در مسابقات معمولی Free Fire MAX به سختی تمرین کرده باشند.


2) جوخه ها را به انفرادی ترجیح دهید

بازی انفرادی مهارت های بهتری را از کاربران می طلبد زیرا مستلزم اتخاذ یک سبک بازی مستقل بدون پشتیبان است. در همان زمان، بازی در یک تیم شامل یک استراتژی گیم پلی وابسته به هم با حمایت تیم است.

بنابراین، ترجیح دادن یک تیم به جای انفرادی در حالت BR به کاربران امکان می دهد زمان بقای خود را افزایش دهند. علاوه بر این، می توان با هماهنگی عالی در نبردهای endzone ، پیروزی های بیشتری را کسب کرد . بنابراین، در نتیجه، می توان امتیاز بیشتری کسب کرد.


3) انتخاب شخصیت ها و حیوانات خانگی

کاربران گهگاه از شخصیت ها و حیوانات خانگی استفاده می کنند که انتخاب های محبوبی هستند. با این حال، برای بازیکنان سودمندتر است که از شخصیتی استفاده کنند که مناسب سبک بازی آنها باشد و به تیم کمک کند.

علاوه بر این، باید حیوانات خانگی را بر اساس توانایی های شخصیتی مشابه انتخاب کنید، و یک تیم باید دقیقاً یک حیوان خانگی مانند فالکون داشته باشد تا سرعت فرود در نقطه دلخواه خود را در حالت Free Fire MAX BR افزایش دهد.


4) نقاط امن تر را انتخاب کنید و به اندازه کافی غنیمت جمع آوری کنید

زنده ماندن برای مدت طولانی تری ضروری است تا امتیازات رتبه بیشتری در مسابقه Free Fire MAX BR جمع آوری شود. بنابراین، رهبر پرش تیم باید نقاط فرود نسبتا امن تری را برای افزایش شانس بقا انتخاب کند.

علاوه بر این، کاربران باید روی جمع آوری غارت کافی از جمله سلاح ها و اقلام شفابخش تمرکز کنند. آنها باید از دعواهای غیرضروری در نیمه اول مسابقه اجتناب کنند و از مکانی به مکان دیگر حرکت کنند.


جدای از نکات داده شده، کاربران باید به تمرین سخت در محدوده تمرین ادامه دهند تا مجموعه مهارت خود را ارتقا دهند. آن‌ها همچنین می‌توانند هنگام انتخاب بارگیری یا تغییر حساسیت قبل از ورود به یک مسابقه خاص، استراتژی داشته باشند.

پایبندی به برنامه بازی به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی به استاد بزرگ I و رتبه های بعدی برسند.


درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال ارسال

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت