هدشات در بازی فیری فایر

در حال بارگذاری ویدئو ...

هدشات کردن در بازی های شوتر یکی از راحت ترین راه ها برای از بین بردن حریفان است زیرا بیشترین مقدار دمیج زمانی ایجاد میشود که شما به سر حریفان خود شلیک کنید. درست است که تیراندازی به سر ممکن است اندکی با مشکل همراه باشد اما به یاد داشته باشید که برای حرفه ای شدن شما باید این نوع تیراندازی را تمرین کنید تا بتوانید در درگیری ها کمترین اسیب را ببینید.

بشین پاشو و هدشات

در این روش وقتی حریف را دیدید کافیست که یک بار بر روی زمین بنشینید و دوربین خود را باز کنید سپس بلند شوید و همان موقع بلافاصله تیراندازی کنید. با این کار به صورت خودکار تیر به سر دشمن میخورد. این اتفاق به دلیل وجود یک باگ در بازی رخ میدهد و شما میتوانید از این باگ به راحتی استفاده کنید.

هدشات در حالت درازکش 

این کار فقط با تفنگ دراگونوف انجام میشود و به این صورت است که وقتی حریف را دیدید روی زمین دراز بکشید سپس دوربین را باز کرده پای حریف را نشانه بگیرید بعد از این کار بلند شوید و همزمان دکمه تیراندازی را فشار دهید. تمام این کارها  باید کمتر از یک ثانیه انجام شود پس شما باید برای انجام این کار به خوبی تمرین کنید.

هدشات هنگام پرش

یکی از اسان ترین روش ها برای هدشات این روش است. به این صورت که شما باید موقع دیدن حریف بپرید با حرکت دادن دکمه تیراندازی به سمت سر حریف آن را ول کنید. این روش با تفنگ های شاتگان بسیار راحت انجام میشود.

به یاد داشته باشید که حتی این روش ها هم نیاز به تمرین فراوان برای یادگیری دارند. کاری که شما باید برای چند روز انجام دهید این است که چند روز از وقت خود را برای تمرین کردن این روش ها اختصاص دهید و همه ی تمرکز خود را بر روی هدشات کردن حریفان قرار دهید. معمولا بازیکنان حرفه ای این بازی تمامی تمرکز خود در درگیری ها را روی کشتن حریفان به وسیله هدشات قرار میدهند تا بتوانند درگیری ها را با کمترین جراحت برنده شوند.

درحال ارسال
امتیاز دهی کاربران
0 (0 رای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دلیل بازگشت وجه

تحویل ردیم کد یوسی در لحظه، بلافاصله بعد از پرداخت